Slavni glumac Brad Pitt (60) poslao je suptilnu, ali značajnu poruku svojoj djevojci Ines de Ramon tijekom prikazivanja njegove reklame na najvećem sportskom događaju godine, finalu Superbowla
Dok je cijela Amerika bila očarana Pittovim domoljubnim monologom tijekom Superbowla, oni malo pažljiviji gledatelji uočili su nešto mnogo intimnije - dva zlatna lančića koja su diskretno virila ispod elegantno raskopčane bijele košulje Brada Pitta.
No, nije riječ o običnom modnom dodatku. Radi se o posebno odabranim komadima nakita iz brenda Anita Ko, tvrtke u kojoj njegova djevojka Ines de Ramon radi kao izvršna direktorica. Ovi 14-karatni zlatni lančići, za koje se vjeruje da su poklon od Ines, simboliziraju njihovu dvogodišnju vezu koja je dosad uspješno izbjegavala svjetla reflektora.
Ovo nije prvi put da je Brad viđen s nakitom spomenutog brenda. Ranije je i sama Ines snimljena s delikatnim privjeskom u obliku slova 'B' oko vrata, što je bio njezin suptilni način odavanja počasti oskarovcu.
No, nakit je bio tek mali dio Pittovog besprijekorno stiliziranog izgleda za reklamu koja je emitirana tijekom FOX-ovog prijenosa. Sa svojom prepoznatljivom, nonšalantno raščupanom plavo-sijedom kosom i pomno održavanom bradom, zvijezda filmova poput ‘Bilo jednom u Hollywoodu’ još je jednom pokazao zašto je jedan od najkarizmatičnijih glumaca svoje generacije.
Moćna poruka
Osim njegove modne kombinacije u fokusu je bio i njegov govor o američkom jedinstvu.
‘Vrijeme je, Ameriko, da se okupimo. Vrijeme je za Superbowl’, izjavio je Pitt stojeći u legendarnoj zgradi Bradbury u Los Angelesu. Reklama, snimljena na pozadini ključnih trenutaka američke povijesti, prikazala je Pitta kako naracijom slavi zajedničke pobjede i izazove nacije.
‘Podižući druge, tako se i mi uzdižemo. Mi, narod. Danas se okupljamo, ne samo ovi igrači ili treneri, ili ovi timovi i strane. Svi mi - sanjari, ratnici, graditelji i vjernici.’
Njegova moćna poruka praćena je arhivskim snimkama ikoničnih trenutaka - slijetanja na Mjesec, govora Martina Luthera Kinga ‘I Have a Dream’, ali i nedavnih klimatskih katastrofa, uključujući uragan Helene i razorne požare u Los Angelesu.
Reklama je završila emotivnim prikazom razvijanja ogromne američke zastave, trenutkom koji je milijunima gledatelja izmamio suze na oči i probudio osjećaj nacionalnog ponosa.