Prošla je već godina dana otkako su princ Harry i Meghan Markle lansirali svoj podcast vrijedan 18 milijuna funti, no čini se kako je njihov projekt bio totalni promašaj, zbog čega je Spotify uskočio i preuzeo produkciju u svoje ruke
Nakon što su u godinu dana uspjeli napraviti i emitirati samo jednu emisiju, stvar je u svoje ruke preuzela ekipa Spotifyja i od sada, pa nadalje, oni će odrađivati produkciju. To ne bi trebalo ništa čuditi budući da je partnerstvo streaming servisa i Meghan Markle i princa Harryja najavaljivano pompozno još u prosincu 2020., a sve to na račun vojvode i vojvotkinje od Sussexa slilo je 18 milijuna funti.
Za te novce oni su do sada uspjeli napraviti tek 33-minutni blagdanski specijal, u kojem su se pojavili njihovi slavni prijatelji - sir Elton John i James Corden. I to bi bilo to, iako su iz Spotifyja očekivali da će novi materijali stići tijekom 2021. godine, no to se nije dogodilo.
Još u srpnju Archewell je angažirao podcast producenticu s iskustvom, Rebeccu Sananes, i tada su najavili nove projekte u godini, a iz Spotifyja su odlučili sada angažirati vlastite producente koji će raditi direktno s Archewell Audiom.
Natječaji su raspisani, a posao se nudi na šestomjesečne ugovore s mjestom rada u Los Angelesu.