Iako su svi polufinalisti 'zaradili' neke superlative, dalje su otišle fenomenalne hip-hop plesačice i virtuozni drummeri, no krenimo redom
Bratići Dominik Grgić i Luka Tripalo, mladi svirači bluesa iz Slavonije ravne, osvojili su srca tinejdžerica, koje su im iz publike mahale transparentima na kojima je pisalo 'Ženi me!'. No, žiri je mislio drukčije: za rudimentarnu izvedbu pjesme gitarista Petera Greena na usnoj harmonici i gitari jednoglasno su im poručili da kod njih više nemaju popusta.
Duo Kalija i Samuel, aktualni Svjetski prvaci u modernom plesu u svojoj kategoriji nisu imali tremu i plesali su kao veliki, iako su najmlađi natjecatelji Supertalenta. Publika ih je izbombardirala plišanim medvjedićima, a žiri je bio razgaljen, ali im je nježno dao do znanja da moraju još vježbati.
Prvi zreli nastup u emisiji prikazala je Dajana Baković, ovisnica o adrenalinu svih vrsta, koja je naslutila da ga je u Supertalentu – do plafona! Glavni 'krivac' što je 'tatina kći
automehaničarka' ovaj put sama nastupila, Enes Bešlagić, bio je toliko ponosan da joj je kazao kako bi, da je Michael Jackson živ, sigurno prošla kod njega na audiciji.
Tomo Miković, jedan od samo dvojice registriranih svirača na lišću na cijelome svijetu, ovaj put nije impresionirao unatoč činjenici da su neobični talenti najzahvalniji u Supertalent showu. Svirka na bršljanu iz dnevnog boravka njegove snahe u kombinaciji s pjesmom 'Prolistala bukovina' u pratnji KUD-a nije prošla.
Trio trbušnih plesačica iz skupine Habibi bio je definitivno najseksepilniji. Ponešene tim samopouzdajem, cure su izjavile da vjeruju u prolaz jer žive svoj ples, žiriju šarmantno 'zaprijetile' braćom i dečkima u publici, a ovi su se s njima dobro zafrkavali i – sve je ostalo na tome.
Od Snježane Vranješević umjetničkog imena Julles svi su očekivali savršenstvo, pa ju je, možda zato, pod pritiskom svladala trema. Fonetičarka koja svojim visokim C inače lomi čaše po prvi put je pokazala nesigurnost u izvođenju inače teške pjesme iz mjuzikla 'Mačke', ali uvijek spremna na šalu Julles od žirija je vedro zatražila 'popravni'.
Dominik Zadelj i Leon Levak, susjedi s Malešnice, sa svojim spojem caopiere i beatboxa ovaj put su žiri ostavili hladnim, a Merla je stisnuo 'x' u 'sudačkoj nadoknadi'.
Za Medu i Bukija iz benda Skandal žiri je imao samo kratke i jasne komentare podrške. 'Čista pozitiva! Bravo! Nek' vam je sa srećom jer imate dar od Boga i uz to ste obećali da ćete nagradu podijeliti sa siromašnima', bili su složni u ocjeni drum showa dvojice majstora na udaraljkama, a mi smo se osvjedočili zašto su dečki već oduševili kraljicu romske glazbe Esmu Redžepovu, glumačkog barda Radu Šerbedžiju i publiku gdje god su došli.
Radovan Šofranac, jedini raspjevani mesar u Hrvata, pokušao nas je 'hipnotizirati' pjesmom 'Ostala si uvijek ista', baš poput Miše Kovača, čiji je ovo prvi hit izveden u Supertalentu. Sve je šarmirao ljubavlju za pjevanjem, suzdržanošću i toplinom, osim Dubravka Merlića koji je inzistirao na točnosti. Na kraju, ipak, nije prošao.
Posljednje, ali najbolje bile su plesačice iz studija D Vision. Trinaest djevojaka, inače državnih prvakinja u show danceu, koreografiju su izvele nevjerojatnom lakoćom i pri tom se cijelo vrijeme smiješile, kao da se igraju. Enes Bešlagić stisnuo je 'x' i potom se našalio da je to učinio samo zato jer je vidio da Merla tako privlači pozornost. Poručio im je da su fenomenalne, na što je kimnula i Nina Badrić, a svi su se složili da je njihova točka bila vrhunac večeri.