Maja Šuput nedavno je predstavila liniju proizvoda sa svojim potpisom, no i brojni drugi domaći poznati pokazali su talent za djelatnosti sasvim različite od glazbe te se poveli za time da osim primarnog imaju još jedan biznis
Premda su im profesije donijele slavu i novac, mnoge poznate osobe odlučile su oprobati se i u privatnom biznisu. Ella Dvornik iskoristila je tako svoje ime i utjecaj na društvenim mrežama pa je izbacila tri kolekcije kišobrana posvećene pokojnom ocu, kralju funka Dini Dvorniku. Dizajnirani modni dodatak s njezinim potpisom, nastao u suradnji s poznatim brendom, proizvođačem kišobrana, ukrašen je naslovima i stihovima hitova neprežaljene glazbene legende. Romantična i zabavna kolekcija može se kupiti po cijeni od 250 do 450 kuna.
Indira Levak se već neko vrijeme bavi dizajniranjem namještaja, svojom drugom strasti, u koju se upustila sa suprugom Miroslavom. On se, naime, bavio proizvodnjom sprava za vježbanje, a tehnologije proizvodnje sprava i namještaja usko su povezane pa je tako i shvatio Indirin potencijal. Prvo je ona dizajnirala vrtnu garnituru za svoju terasu. Njihovi prijatelji bili su oduševljeni pa je počelo stizati sve više upita, a svojim je namještajem opremila više terasa restorana i barova.
'Strast prema dizajniranju otkrila sam sasvim slučajno, uređujući vlastiti dom prema nekoj svojoj viziji. Shvatila sam tada da me to ispunjava, da sve više listam časopise koji se bave dizajnom interijera, a kupila sam i nekoliko knjiga na tu temu. Primijetili su to i moji prijatelji, a posebno moj suprug Miro, koji me ohrabrio i omogućio mi da dizajniram namještaj', izjavila je pjevačica.
Nisu ni muški pripadnici estrade manje poduzetni. Luka Nižetić u gastronomske je vode uplovio još prije šest godina otvorivši restoran u Komiži. Pobjeda u celebrity kulinarskom showu 'Masterchef' na gastronomskom mu je putu samo pomogla. 'Glazbenik sam, to je moja preokupacija i time se hranim. Gastronomija mi nikad neće biti profesionalan poziv, ali dok budem imao prostora, vremena i ljubavi, bavit ću se njome i imati restoran', izjavio je ranije.
Lana Jurčević ima uspješnu glazbenu karijeru, a na društvenim mrežama jedna je od najutjecajnijih osoba. Iskoristila je nedavno sve svoje prednosti - fizičku spremu, društvene mreže i vrlo jednostavnu promociju - te je lansirala proizvod sa svojim potpisom koji je nastao s ciljem da 'svaku ženu pretvori u zvijezdu s crvenog tepiha'. Riječ je o ulju za tijelo za sunčanje i svakodnevnu njegu s hijaluronom. Mnoge njezine kolegice isprobale su ga i hvale ga na sva usta.
Jedna od onih koji su u novije vrijeme pokrenuli nešto svoje je Maja Šuput. Tako je stvorila brend - Majuška. Pjevačica svojim fanovima nudi rokovnike, šilterice, natikače i mikrofone. Tu su i majice s napisima, a sve skupa Maja nosi na svoje nastupe.
Neke pjevačice svoje znanje i iskustvo usvojeno tijekom dugogodišnjeg bavljenja estradnim poslom odlučile su podijeliti s drugima te su otvorile svoje škole pjevanja. Riječ je o Ivani Banfić, Emiliji Kokić, Ivani Husar Mlinac, koja vodi školu s Martinom Tomčić, i Mariji Husar Rimac, koja je svoj glazbeni atelje nedavno otvorila u Samoboru.
Novu šansu, izazov i zadovoljstvo neki su pak vidjeli u ugostiteljstvu. U tom poslu uživa obitelj Petra Graše, koja ima restoran uz ACI-jevu marinu u Splitu, a i Giuliano, koji je prije dvije godine pomogao supruzi Kristini u ostvarenju želje da otvori bar na plaži. Par je taj potez nazvao 'punim pogotkom' i odlučio se baciti u turizam.
Neda Ukraden svaki slobodni trenutak koristi za druženje s unučićima, a otvorila je igraonicu na Banovu brdu u Beogradu, gdje će se oni moći igrati, ali i druga djeca. Slavna baka je mislila i na dame za koje je otvorila centar za uljepšavanje u sklopu igraonice. 'Željela sam napraviti nešto što će svim majkama biti olakšanje u odgajanju djece, pa tako dok se mališani igraju, dame se mogu posveti sebi. Kada sam ja odrastala, žene zbog obaveza oko čuvanja djece nisu se mogle posvetiti dovoljno sebi, pa sam zbog toga došla na ideju da spojim lijepo i korisno', rekla je ranije pjevačica.