POZNATI BLOGERI PORUČILI

'Hrvatska pjesma za Eurosong izgleda kao duža verzija reklame za neki skupocjeni preparat'

07.03.2018 u 10:23

Bionic
Reading

Franka Batelić u utorak navečer objavila je cijelu pjesmu 'Crazy' kojom će nas predstavljati na ovogodišnjoj Euroviziji u Portugalu. Seksi odjeća, plesači, pijesak, biseri i plivanje u bazenu detalji su iz njezinog videospota. Kao i svaki put do sada, pjesma i videouradak za to popularno natjecanje izazvali su podijeljene reakcije javnosti. I dok je za jedne pjesma originalna i moderna, drugi misle da je dosadna i da su dijelove nje već čuli. Stigle su i reakcije blogera koji redovito komentiraju Euroviziju

Nakon predstavljanja naše predstavnice za ovogodišnji Eurosong uslijedila je reakcija i Chrisa Halpina i Williama Leeja Adamsa, ekipe s Wiwibloggsa. Blogeri su isprva nahvalili videospot i pjesmu Franke Batelić, za koju je sama napisala tekst, a autor glazbe je Branimir Mihaljević. Za našu Franku rekli su da je dobra osoba i da zaslužuje pobjedu jer je prelijepa i prezgodna.

Nazvali su je i eurovizijskom 'WAG-sicom' (akronim koji se koristi u engleskom jeziku, a odnosi se na supruge i djevojke slavnih sportaša - wives and girlfriends). Blogerima se videospot svidio, pohvalili su vizualne efekte, redateljske zamisli i izjavili da se doima mističnim i vrlo efektnim. Jedan od njih je pak istaknuo kako hrvatska pjesma za Eurosong 'Crazy' izgleda kao duža verzija reklame za neki skupocjeni preparat.

Izvor: Društvene mreže

No nisu se mogli usuglasiti oko toga kakve će bodove i uspjeh u Portugalu ostvariti Franka Batelić. Dok je jedan tvrdio da je pjesma lako pamtljiva, drugi je naglasio da, iako ulazi u uho, nema 'dinamiku', nego da je 'ravna', te da će imati osrednji uspjeh. 

Izvor: Društvene mreže / Autor: Youtube
  • +14
Franka Batelić Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo