Američka serija 'Momci s Madisona dramatično je povećala prodaju cigareta Lucky Strike, što je izazvalo prave bure u antipušačkim kampanjama
Prodaja najpoznatije marke cigareta došla je do 33 milijardi kutija, što je čak 10 milijardi više nego 2007., kada je krenula serija 'Momci s Madisona'. U seriji koja se odvija u 1960-im godinama naslovni dečki i ostali rješavaju brojne svoje i tuđe probleme družeći se s Lucky Strikeom.
Sama serija u sedam je sezona postala slavna i obožavana diljem svijeta, a s njome i omiljene cigarete likova. To obožavanje ide toliko daleko da postoje igre pijenja i pušenja u kojima gledatelji moraju pratiti ritam čašice i cigarete s likovima u seriji.
'Davno smo uvidjeli kako mnogi ljudi počinju pušiti jer je to kul', rekla je doktorica Penny Woods, šefica British Lung Foundationa dodavši: 'Vjerojatno je da emisije poput 'Momaka s Madisona', u kojima uspješni muškarci u šminkerskim odijelima pale jednu za drugom, stvaraju i održavaju taj kul imidž.'
'U posljednjem su desetljeću mjere poput zabrane pušenja i oglašavanja cigareta pomogle smanjiti broj mladih pušača u Velikoj Britaniji. Bilo bi grozno da taj trend prekine glamurizacija cigareta TV-serijama', zaključila je Woods.