Više od milijun glasova odabralo je pobjednika u finalnoj večeri 'Operacije Trijumf', a on dolazi iz Bosne
Sa skandalom ili bez njega, s pogrešnim brojevima telefona na Novoj TV ili bez njih, ostaje činjenica da je 'Operacija Trijumf' ostala bez svih hrvatskih predstavnika prije svog finala – znači li to da od svih naroda bivše Jugoslavije (ne računajući Slovence koji uopće nisu ni zagazili u priču, ali navodno hoće u novoj sezoni) mi najmanje gledamo ovaj show? Ako je odgovor potvrdan, možda to i nije tako loš podatak za zdravlje same nacije – presudite sami.
Ili smo, kao što reče Huljić, previše lijeni glasovati, a možda i jednostavno škrti trošiti SMS poruke na takvo što? Tko će ga znati. Tako je, kako je – finale je prošlo bez nas, a kako je završilo?
Trijumfalnim stage divingom Bosanca Adnana, specijaliziranog za tzv. pop-folk – raja voli narodno, kaže stara, uhm, narodna, a Živinice su oborile rekorde u telefonskom prometu, ne bi li se izborile pretvoriti svog predstavnika u plebiscitarnu balkansku zvijezdu, sa spremnim ugovorom za Universal.
A večer je tekla ovako nekako – u prvom poluvremenu eliminiran je Danijel kao osoba s najmanje glasova publike, a slijedila ga je Nina. Najviše glasova dobio je Adnan, a odmah iza njega bio je donedavni stalni favorit Aleksandar; dalje je išao i Vukašin. U drugom bloku ispadanja iznenađujuće je izletio Aleksandar pa su se u finalu našli narodnjak protiv rock'n'rolla, Adnan i Vukašin, ne bi li u finalu finala Vukašin otišao kući kao druga pratilja, a Adnan slavio kao trijumf cijele Operacije.
Rap battle Kalinića i Huljića i prezentacija singlova s nadolazeće 'OT' kompilacije bile su neke od stvari koje smo gledali uz pjevanje natjecatelja; bez gostiju, ove večeri nisu bili potrebni.
'Operacija Trijumf' tako završava svoje prvo poglavlje i zagrijava se za najavljenu novu sezonu; ono što smo u posljednja tri mjeseca gledali bio je jedinstven spoj reality i talent showa, parada šljokica, glasna ekskurzija osmog be iz Požarevca i fenomenalan biznis za cijeđenje cijelog ex-YU tržišta; blesav, zaglupljujući, razotkrivajući, informativan, zabavan i na neku čudnu foru simpatičan show.
Hoće li vam nedostajati?