Nevjerojatne fotografije snimljene 2019. godine za editorija GQ-a, a za koje je zaslužan fotograf Lachlan Bailey, toliko su se svidjele Bradu Pittu da je jednu od njih odlučio iskoristiti i za svoju prvu kampanju kojom najavljuje izlazak na tržište Miraval Roséa 2020 vintage, skupocjenog vina s njegovim potpisom
Kada je netko toliko godina jedna od najvećih faca Hollywooda, onda ne čudi i da zna što je točno potrebno ukoliko želite promovirati vlastiti brand. Oskarovac Brad Pitt, zahvaljujući ponajviše svom izgledu, mogao bi prodati gotovo bilo što bilo kome, a sada je to odlučio još jednom dokazati.
Povodom izlaska Miraval Rosé 2020 vintage vina, koji bi se na tržištu trebao pojaviti početkom veljače, Brad Pitt je snimio i prvu kampanju čije je zaštitno lice upravo on sam. Iako se nije posebno fotografirao za to, već je iskoristio fotografiju nastalu 2019. tijekom snimanja za GQ naslovnicu, što mu apsolutno nitko ne može zamjeriti, Brad Pitt napravio je iznimku samo kako bi ljudi diljem svijeta dobro znali koje vino rosé proizvodi upravo on sam.
Inače, riječ je o vinu koje se proizvodi na francuskom imanju koje je kupio zajedno sa svojom bivšom suprugom Angelinom Jolie, a na koje je prošlog ljeta poveo svoju, sada već bivšu djevojku, njemačku manekenku Nicole Poturalski.
Crno-bijelu fotografiju koju je odlučio iskoristiti za kampanju snimio je Lachlan Bailey, a na njoj Brad Pitt u potpunosti opušten upija zrake sunca na ležaljci pored bazena, odjeven u pulover i duge hlače, dok na glavi ima šešir i sunčane naočale.
Imanje u Francuskoj, u vlasništvu bivših supružnika, bavi se proizvodnjom rosé vina još od 2012. kada su on i Angelina kupili isto, no ovo je tek drugi put da koristi vlastitu fotografiju kako bi promovirao brand.