Lewis Hamilton najglasniji je kritičar mekanih guma koje je Pirelli doveo na Veliku nagradu Kine. Smatra ih potpuno neprikladnima za ovu stazu…
Pirelli gume posljednjih godina imaju izuzetno važnu ulogu u Formuli 1. Uz DRS i KERS omogućile su lakše pretjecanje vozačima, više drame zbog većeg broja ulazaka u boks, ali i podešavanje bolida te stila vožnje kako bi ih što manje trošili.
Mekše komponente guma sve su kraćeg vijeka, a čini se da su na ovotjednoj utrci u Šangaju u Pirelliju još otišli korak dalje. Naime, vozači mogu birati između mekše i srednjetvrde komponente, a na ovoj prvoj gotovo je nemoguće voziti u utrci.
'Trajanje mekanih guma je nešto najgore dosad, komadi lete na sve strane. Ovo je ekstremno! Mislim da nisu prikladne za ovu stazu. Napravio sam par krugova na njima i potpuno su nestale,' izjavio je Lewis Hamilton, a kritikama se priključio i Jenson Button
'Bilo je dosta negodovanja zbog guma na zadnjoj stazi, no ovdje je još gore. U jednom krugu na mekanim gumama bolid savršeno leži, a onda se počnu raspadati i gubiš po sekundu iz kruga u krug. Mislim da u utrci neće biti previše brzih krugova.'
U Pirelliju imaju objašnjenje.
'Da se žale na tvrđe gume, onda bih bio zabrinut. Ovo su kvalifikacijske gume, takve i trebaju biti. Utrka će biti kao u Melbourneu, gdje će oni najbolji morati startati na mekanima, a onda će rano u boks. Drugi će pak izabrati srednjetvrde i pokušati se probiti nakon prvih deset krugova. Očekujemo dva, najviše tri ulaska u boks,' kaže Paul Hembery, sportski direktor.