Nova kampanja 'Just Do It'
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nike.com
Nova kampanja 'Just Do It'
Izvor: Promo fotografije / Autor: Nike.com
Novom kampanjom naziva Mogućnosti, slogan tvrtke Nike, 'Just Do It' iz inspiracije prerasta u akciju, omogućavajući gledateljima sudjelovanje u izazovima Nike+ digitalnog ekosustava
Nova Nikeova kampanja 'Mogućnosti' inspirira gledatelje da pomiču vlastite granice i potiče ih na ostvarivanje novih ciljeva kroz seriju razigranih scenarija i situacija sa svjetski poznatim sportskim zvijezdama i gostima.
Aktivacije na digitalnim i društvenim medijima dodatno potiču gledatelje da Nike+ izazovima pristupe na poznati #JustDoIt način.
Film započinje rečenicom 'Ako možeš istrčati milju, istrčati utrku, istrčati maraton, budi brži od filmske zvijezde.' Pojavljuju se različiti izazovi i neočekivani scenariji, a svaki od njih predstavlja izazov, za likove u filmu, kao i za publiku, da daju svoj maksimum.
Film uključuje i pojavljivanje košarkaške zvijezde i trenutno najvrjednijeg igrača NBA lige - LeBron Jamesa, svjetske teniske ikone Serene Williams, igrača FC Barcelone i Španjolske nogometne reprezentacije Gerarda Piquea i boksačke senzacije Andrea Warda. Glumac Bradley Cooper je narator, a film je napravljen pod redateljskom palicom priznatog filmaša Nicolaia Fuglsiga te uključuje gostovanje glumca Chrisa Pinea.
Kao dio 25. godišnjice slogana 'Just Do It', ta inspirirajuća poruka ne prestaje završetkom filma. Kampanja 'Mogućnosti' osmišljena je kako bi inspirirala svakog pojedinca da dosegne vlastite ciljeve kroz Nike+. Film je izazov za publiku kojoj je omogućeno fizičko sudjelovanje u njegovu konceptu kroz seriju Nike+ izazova.
'Već 25 godina potičemo ljude da slijede naš slogan Just Do It', komentira David Grasso, Nikeov globalni direktor marketinga.
'Just Do It podižemo na novu razinu brojnim mogućnostima, pokazujući ljudima nove načine kako da postave ciljeve i razmišljaju o svojem sportskom/atletskom potencijalu, a onda im pomažemo da te ciljeve i ostvare uz pomoć naših proizvoda, usluga i inspiracije.'
Gledatelji mogu istražiti vlastite 'Mogućnosti' kroz nekoliko aktivnosti, uključujući Nike+ Running i NikeFuel izazove.
'Izazovi' u Nike+ Running aplikaciji omogućuju trkačima da postave dužinu, ciljanu udaljenost, pozovu Nike+ prijatelje da se pridruže trci i utrkuju s njima do virtualne ciljne ravnine. Korisnici mogu odrediti ime 'Izazova', kilometražu do cilja, potrebni vremenski period kao i sudionike, a nova opcija chata omogućuje prijateljima da bodre jedni druge i savjetuju jedni druge za vrijeme trajanja ''Izazova''. Trkači se mogu motivirati i pogledom na ljestvicu na kojoj mogu pratiti svoj napredak, ali i napredak svojih prijatelja.
Od 8. kolovoza do 13. rujna trkači koji koriste Nike+ Running aplikaciju mogu bilježiti svoje Nike+ kilometre kako bi osvojili jedinstveno životno trkačko iskustvo u Nikeovom crowd-source Free Run konceptu.
Nike+ digitalni ekosustav ima više od 18 milijuna članova diljem svijeta i svatko tko odluči sudjelovati u ovim Izazovima bit će potican dijeliti svoje aktivnosti kroz hashtag #JustDoIt i tako pripomoći sudionicima da uvide nove mogućnosti.