U ponedjeljak navečer Luka Modrić uvrstio se na popis nogometnih besmrtnika. Fantastičnu je godinu okončao osvajanjem Zlatne lopte čime je u istoj godini pokupio sve najvažnije trofeje za najboljeg igrača. Sad će zbog toga bogato nagraditi i sponzori...
Dileme nije bilo, Luka Modrić najbolji je svjetski nogometaš u 2018. godini. A izbore su organizirali Fifa, Uefa, France Football... Osvojio je Ligu prvaka s Real Madridom, s Hrvatskom je bio drugi na SP-u u Rusiji gdje je izabran i za najboljeg igrača cijelog turnira.
Osvajanje Zlatne lopte bilo je samo šlag na kraju fenomenalne godine za kapetana hrvatske reprezentacije, a sada je došao red da sve trofeje i 'fiskalizira'. Tako su procurili neki detalji njegovih ugovora sa sponzorima koji će mu isplatiti lijepe bonuse za sve osvojene pojedinačne titule.
Tako je već sad poznato da će mu samo Nike isplatiti 800.000 eura nagrade za Zlatnu loptu, a čekaju se i ostali sponzori - kako oni generalni Real Madrida, tako i oni hrvatske reprezentacije.
Realno, Luka Modrić marketinški nije 'isplativ' kao recimo Cristiano Ronaldo ili Leo Messi, ali ima svoju 'težinu'. Posebice kad se na vagu stave svi trofeji 'začinjeni' Zlatnom loptom.
Tako španjolski mediji navode kako Real ima čak 22 velika sponzora, a gotovo svi će 'počastiti' Modrića i novčanom nagradom jer ipak treba iskoristiti ovaj trenutak. Tu je avionska kompanija Emirates, pa i Adidas (iako je Modrić službeno kod konkurencije, no Adidas je sponzor 'kraljeva'), te Nivea, Audi, japanski proizvođač automobilskih guma Hankook, modni div Hugo Boss, financijska grupacija Exness, proizvođač igrica EA Sports...
Pojedini izvori nagađaju kako bi Modrić samo od tih nagrada i dodatnog marketinškog angažmana mogao uprihoditi i više od pet milijuna eura. Samo mora paziti gdje će i kako prijaviti tu zaradu jer već je zbog računa i novca kojeg je dobio kroz reklame završio na sudu u Španjolskoj. I platio milijunsku kaznu...
>> Luka Modrić – životna priča dječaka s velebitskog krša koja ostavlja bez daha