Poznato je kako se u košarkaškoj NBA ligi vrti velik novac, a borba za službenog dobavljača opreme postala je dio tradicije
Kako piše specijalizirani portal nbacro.com NBA liga i službeno, od sezone 2016-17, mijenja svog dobavljača opreme. Potpisan je osmogodišnji ugovor sa Nikeom, a poznati znak na dresovima će se naći za dvije godine.
U travnju ove godine ove dvije stranke bile su blizu dogovora ali do istoga nije došlo do prije nekoliko dana. Ugovor je vrijedan jednu milijardu dolara (oko 125 milijuna godišnje) što je 245% više od dogovora kojeg je NBA liga imala s adidasom. Spomenuti uskoro bivši dobavljač i proizvođač NBA opreme je svoj fokus prebacio na nogomet, a to se najbolje vidi u dogovoru sa slavnim engleskim Manchester Unitedom koji je vrijedan 1,28 milijardi dolara za sljedećih deset godina. Naravno, nije na odmet spomenuti kako je isti klub imao ugovor sa Nikeom od 2002. godine dok je NBA liga imala ugovor s adidasom od 2006. (ustvari sa Reebokom, ali te godine Nike je službeno kupio Reebok i preuzeo ovaj ugovor).
Ova kupovina bi mogla dovesti do povećanog salary capa od spomenute sezone, a on se već povećava boljim ugovorom koji je liga potpisala sa TV kućama.
Komesar lige Adam Silver je nakon dogovora s Nikeom kazao:
'Nike će biti ključan u našem kolektivnom trudu da igru dalje globalno dižemo uz to što će korištenjem najnovijih tehnologija poboljšati dizajn naših uniformi i drugih proizvoda koji se koriste na NBA parketima.'