Američka Liberty Media koja je uoči 2017. godine kupila komercijalna prava na utrke Formule 1 naišla je na žestoke reakcije nakon što je po završetku sezone odlučila promijeniti službeni logo natjecanja...
Amerikanci koji su preuzeli elitno automobilističko natjecanje od Bernieja Ecclestonea tijekom svoje prve godine uspjeli su se nekim svojim potezima približiti navijačima, ponajviše zahvaljujući velikom broju besplatnih video sadržaja na društvenim medijima, kao i boljoj interakciji s onima koji prate ovaj sport.
Ljubitelji Formule 1 uglavnom su dosad imali pozitivne ocjene na rad novih vlasnika, ali po završetku prve sezone po prvi su ih put Amerikanci zaista razočarali.
Radi se o logu natjecanja koji je promijenjen. Kultni stari logo koji je bio iznimno dobro dizajniran zamijenio je neuvjerljivi novi, a reakcije navijača na društvenim mrežama svode se ili na ogorčenje nepotrebnom promjenom ili na ismijavanje onog tko stoji iza prilično neatraktivnog dizajna. Niti vozači nisu oduševljeni.
'Stari logo je bio simbol sporta. Ne razumijem zašto smo trebali novi. Ferrari i Mercedes svoj logo ne mijenjaju,' naglasio je Lewis Hamilton, a Sebastian Vettel kratko je dodao:
'Meni se stari više sviđao.'
Sve to podsjeća na nogometni klub Juventus koji je promjenom grba ove godine izazvao jednako negativne reakcije svojih navijača.
'Smatrali smo da bi novi logo bio odličan pokazatelj svježe energije koja je došla u Formulu 1,' pravda se Chase Carey, čovjek koji stoji ispred Libery Medije.
Nezadovoljstvo navijača novim logom za američke vlasnike nije jedini problem s kojim se trenutno suočavaju. Puno veći je dogovor oko smanjivanja troškova utrkivanja, kao i izbor tipa motora koji će se u budućnosti koristiti. Ferrari je već zaprijetio odlaskom iz Formule 1 ako mu smjer u kojem će sport ići ne bude odgovarao...