Ne stišava se buka nakon što je Barcelona odlučila oskrnaviti svoj dres tako što će na njega staviti plaćenu reklamu
Osim natpisa UNICEF za koji je katalonski div još plaćao toj humanitarnoj organizaciji dva milijuna eura, nikada se nijedan drugi naziv nije našao na 'svetom dresu'.
No stigla su neka druga vremena i Barcelona će za promoviranje Katara na prednjoj strani dresa u sljedećih šest godina dobiti 165 milijuna eura. Bez obzira na velik iznos, mnogo je onih koji su zamjerili vodstvu s Nou Campa rušenje jedne tradicije. Jedan od najglasnijih protivnika stavljanja reklame je bio i legendarni Barcin nogometaš te trener Johan Cruyff.
Sada se oglasio predsjednik španjolskog prvaka Sandro Rosell i objasnio što ga je natjeralo da promijeni način poslovanja kluba iako je sam prije pet godina bio protiv reklame na dresu.
'Zaključili smo da je bolje biti plaćen nego ne. Ekonomska situacija je bila lošija nego što smo mislili i nego što su nam rekli. To je bio jedini način da se sredi klupski dug, jedina marketinška opcija i sasvim je razumljivo da smo je odabrali', rekao je Rosell.