Zbog izuzetno komplicirane elektronike na novim F1 bolidima, ne bi bilo iznenađenje kada u Melbourneu niti jedan bolid ne bi stigao do cilja, smatra Roberto Dalla iz Magneti Marellija...
Nova tehnička pravila sport bi mogla okrenuti naglavačke, a čini se da sve momčadi imaju velikih problema kako bolid učiniti pouzdanim, proći šezdesetak krugova i uspješno doći do cilja. Novi V6 turbo motori i inovativna tehnologija koja ide uz njih nisu još dovoljno razvijeni, a poseban problem je elektronika, s kojom su sve momčadi imale problema tijekom testiranja.
'Prošle godine imali smo samo jednu jedinicu koja je bila mozak svih aspekata bolida. Ali sada ona kontrolira samo dio, a veliki izazov će biti uskladiti rad motora, turba i drugih sustava. Za pronalaženje pravih rješenja će trebati još dva ili tri mjeseca,' priznao je Roberto Dalla, glavni za opskrbu Formule 1 iz Magneti Marellija, talijanske firme kojoj je posao elektronika unutar automobila.
'Zimsko testiranje je bilo prekratko. Tijekom 12 dana bila je nemoguća misija riješiti te probleme. U Melbourneu se može dogoditi da niti jedan bolid ne vidi kraj utrke, jer su sve ekipe imale ozbiljne probleme tijekom testiranja,' najavio je Dalla moguću dramu.
Sve slobodne treninge, kvalifikacije te Veliku nagradu Australije gledajte na MAXtv-ovom kanalu, MAX GP