Japanska tvrka Panasonic Holdings priopćio je da će okončati svoj 37-godišnji ugovor kao glavni sponzor Olimpijskih igara nakon završetka Igara u Parizu.
Tvrtka sa sjedištem u Osaki prvi put je postala službeni partner Olimpijskih igara 1987., a od 2014. proširila je svoje partnerstvo na Paraolimpijske igre.
I Toyota Motor, još jedan glavni sponzor, također završava svoje sponzorstvo Olimpijskih igara ove godine jer joj istječe 10-godišnji ugovor.
MOO je zabilježio prihode od 2.295 milijardi dolara od svojih glavnih sponzora za razdoblje 2017.-2021., što je drugi najveći izvor prihoda za olimpijski pokret, a TV emiteri su platili 4,544 milijarde dolara u istom razdoblju.
Panasonic je u priopćenju rekao da je odluka donesena jer 'Grupa kontinuirano razmatra kako bi se sponzorstvo trebalo razvijati sa širim razmatranjima upravljanja' i nakon 'opsežnih konzultacija' s Međunarodnim olimpijskim odborom (MOO).
'MOO razumije i u potpunosti poštuje da Panasonic Grupa mora prilagoditi svoju poslovnu strategiju', citiran je u istoj izjavi predsjednik MOO-a Thomas Bach.
'Stoga ovo partnerstvo završava na poštovanje i prijateljski način'.