Slavljem austrijske posade u Ford Fiesti Rally2 završilo je jubilarno 10. izdanje INA Rallyja Kumrovec
Slavljem austrijske posade Hermann Neubauer/Bernhard Ettel u Ford Fiesti Rally2 spušten je zastor na jubilarno 10. izdanje INA Rallyja Kumrovec. Ovom njihovom pobjedom ujedno je nastavljena austrijska dominacija u Hrvatskom zagorju. Ista posada slavila je i 2019. godine.
Neubauer i Ettel pobijedili su nakon dva dana i ukupno osam brzinskih ispita s ukupnim vremenom 49:30,0.
'Ludo je u Kumrovcu. Trasa je ovdje jedna od najboljih na svijetu. Skokovito je, brzo, ima puno prašine na cesti, sve je kako treba biti i staza ima sve što jedan vozač može poželjeti. Ako se mene pita, jedna od najboljih staza na svijetu', kaže pobjednik.
Na drugom su mjestu Mađari Antal Kovacs/Gergely Istovics u Ford Fiesti R5 s ukupnim vremenom 50:58,2, dok je treća austrijska posada u sastavu Peter Eibisberger/Claudia Maier u Ford Fiesti Rally 2 završila s ukupnim vremenom 52:08,4.
Najbolje plasiranu hrvatsku posadu čine Juraj Šebalj i Ivan Pogačić iz AKK Sveta Nedelja koji voze Mitshubishi Lancer EVO X. Oni su peti u ukupnom poretku s vremenom 52:11,2.
'Dobra su ova moja vremena, zadovoljan sam. Kao i uvijek u Kumrovec je došao lijep broj hrvatskih predstavnika, ali i stranih vozača... Staze su zanimljive, pune skokova, uske, brze. Bilo je jako uzbudljivo, ali u Kumrovcu je tako uvijek', rekao je Šebalj.
Posebnost ovog jubilarnog izdanja u Kumrovcu jest ta što se utka vozi u rujnu. Inače je Rally Kumrovec uvijek otvarao domaću sezonu, no ove je godine zbog WRC natjecanja Croatia Rally pomaknut na rujan. A u Kumrovcu je bilo održano i finale Croatia Rallya – Powerstage. Na ovogodišnje izdanje INA Rallyja Kumrovec ukupno se prijavilo 68 posada iz sedam europskih zemalja, no 65 njh prošlo je verifikaciju i imalo pravo nastupa. Bodove na kraju samog natjecanja nije skupilo 12 posada koje ga nisu završile.
Ukupna dužina itinerera 10. INA Kumrovec Rallyja iznosila je 161,48 kilometar, od čega je 76,09 km otpalo na brzinske ispite, a trasa je i ove godine bila ista i vozačima dobro poznata, a i publika već godinama prepoznaje Rally Kumrovec kao događaj koji donosi atraktivne vožnje uskim stazama s dosta skokova.
Dodajmo kako automobilizam u Kumrovcu seže još iz 70-ih godina prošlog stoljeća otkada se tamo vozio Auto-moto Rally Kumrovec, jedna od najmasovnijih sportskih priredbi u bivšoj Jugoslaviji, a 2011. godine rodila se ideja o oživljavanju rallyja u Kumrovcu. Prvi je tako održan 1. i 2. travnja 2011., a bio je ujedno i prvo natjecanje sezone Prvenstva Hrvatske.
Rekorder u Kumrovcu je, zasad, Janos Szilagyi, koji je tri puta pobijeđivao u Mitsubishi Lanceru Evolution IX, a 2013. godine povukao se iz natjecanja zbog bolesti suvozača u trenutku dok je vodio. Jedini Hrvat koji je osvojio Rally Kumrovec je Daniel Šaškin koji je u Mitsubishi Lanceru Evo X slavio baš te, 2013. godine. Posljednjih godina dominiraju Austrijanci. Jubilarni, 10. INA Rally Kumrovec bodovao se za FIA Prvenstvo Centralnoeuropske zone, Međunarodno Zonsko Prvenstvo Hrvatske, Prvenstvo Hrvatske i Otvoreno Prvenstvo Zagreba.