Bura nakon skandaloznog incidenta na utrci u Spielbergu ne jenjava u njemačkom DTM-u. Naredba šefa Audija Scheideru da izbije Wehrleina sa staze izazvala je osudu i ogorčenje, a Pascal je u ime Mercedesa protivnicima najavio rat...
Deutche Tourenwagen Masters iliti DTM iznimno je popularno automobilističko natjecanje u Njemačkoj u kojem nastupaju brojni bivši i budući F1 vozači, a među njima i Pascal Wehrlein, mlada nada i rezervni F1 vozač Mercedesa koji je ove sezone u DTM-u jedan od kandidata za titulu.
Zato nije ni čudo da je veliku buru podigao incident viđen ove nedjelje na utrci u Spielbergu, kada je šef Audija radio vezom naredio Timi Scheideru da izgura sa staza Wickensa i Wehrleina, da bi timski kolega Mattias Ekstrom mogao preuzeti vodstvo u ukupnom poretku.
To je Scheider i napravio, a njemački stručnjaci i javnost osuđuju potez Audija koji je zasad prošao gotovo nekaženjeno.
'Ovo je rat! Ako žele rat i dobit će ga!', bijesnio je Pascal Wehrlein nakon izgubljenog vodstva u ukupnom poretku i neslavnog kraja u pješčanoj klopci u završnici utrke.
Iz Mercedesa traže naknadnu kaznu za Audi, zabranu nastupa kompletne momčadi na sljedećoj utrci. U povijesti automobilizma za slične incidente padale su brutalne kazne, a u sjećanju je namjerno zabijanje Nelsinha Piqueta u zid u Singapuru, kako bi Renaultov kolega Fernando Alonso pobijedio 2008. godine. Zbog toga je Flavio Briatore doživotno izbačen iz sporta.
Slična sudbina mogla bi čekati i Wolfganga Ullricha, čije riječi 'Schieb ihn raus!' su stoput ponovljene ovih dana u njemačkim medijima. Prvi čovjek sportskog programa Audija, proslavljen trijumfima na '24 sata Le Mansa' tvrdi da nije mislio ništa loše, no šteta je učinjena.
'Bio je to emocionalan uzvik, a ne naredba. Nisam znao da je radio veza otvorena. Nisam htio da Robert i Pascal završe u pijesku i žao mi je zbog uzvika. Od Mercedesa tražim da mi oproste, bio je to trenutak nabijen adrenalinom, a ne moj pogled na motosport,' izjavio je 65-godišnjak nakon skandala kojem bi to mogao biti posljednji radni dan u automobilizmu. Ako ga i ne kazni vodstvo natjecanja, čelništvo Audija sigurno hoće. U njemačkim firmama skandali se ne praštaju...