Addiko banka je postala prva banka u Hrvatskoj i među prvim bankama na svijetu koje su uvele mogućnost plaćanja putem servisa za čavrljanje - Viber
S 'Addiko Chat Bankingom' banka je klijentima omogućila ne samo izravnu komunikaciju s bankom već im je osigurala i jedinstvenu uslugu plaćanja, putem jedne od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi, stoji u priopćenju.
'Digitalizacija iz temelja mijenja financijske institucije i zahtijeva strukturne promjene u bankarstvu. Današnji klijenti traže moderne, brže, praktičnije i dostupnije usluge koje će im olakšati svakodnevno bavljenje financijama. Banke zato moraju djelovati i moramo svoje usluge unaprijediti i prilagoditi ih potrebama i očekivanjima klijenata. 'Addiko Chat Banking' čini upravo to, omogućava našim klijentima da na učinkovit i jednostavan način šalju i primaju novac. Ponosan sam što kroz suradnju s globalnim brendom poput Vibera uvodimo inovaciju koja modernizira bankarsko poslovanje i financijske transakcije. Ipak, najvažnije je što smo s 'Addiko Chat Banking-om' stvorili dodanu vrijednost za naše klijente', istaknuo je Mario Žižek, predsjednik Uprave Addiko Banka.
Aktiviranje 'Addiko Chat Bankinga' odvija se putem Addiko EBank usluge, bez plaćanja dodatne naknade. Dnevni limit transakcija je 1.250 HRK, a plaćanja se mogu izvršiti prema fizičkim i pravnim osobama. Pritom primatelji prenesenih sredstava ne moraju imati instaliran 'Addiko Chat Banking', niti uopće račun u Addiko banci budući da se uplate odvijaju po istom načelu kao i ostale transakcije internetskog bankarstva. Svako plaćanje putem 'Addiko Chat Bankinga' autorizirano je PIN-om. Za interne prijenose između računa korisnika ne postoji dnevni limit.