Tvorci Androida se spremaju za sljedeći evolucijski korak SMS poruke na svojem operativnom sustavu, pripremivši novu značajku koja omogućuje komunikaciju sličnu onoj putem iMessagea
Uz sve aplikacije za tekstualno čavrljanje poput Messengera i WhatsAppa lako bi bilo pomisliti da je SMS mrtav, no kompanije se s time ne slažu. SMS je postao zbilja velik dio korporativne kulture, no njegov ograničavajući format dramatično utječe na njegov doseg. Konkretno - poruke ne nose firmin identitet.
Ovome planira doskočiti Google. 'Korištenjem SMS-a, kompanije točno znaju da mogu dosegnuti milijarde ljudi, sustav smatraju relativno sigurnim te ne brinu je li itko skinuo specifičnu aplikaciju koja će prikazati sadržaj' objasnio je Amir Sarhangi, glavi čovjek RCS-a (obogaćene komunikacijske usluge, odnosno Rich Communication Services) u Googleu. 'Problem je što one nisu brendirane, što znači da nitko ne zna tkoje poslao SMS, a kompanija ne zna je li itko poruku pročitao.'
SMS treba nadogradnju
SMS koji vam šalju kompanije obično dolazi u obliku šifri za potvrdu identiteta, poveznice ili uputstva za dostavu paketa. Google ih planira obogatiti RCS platformom. 'Tipični tepefon poput Huaweija ili Samsunga ima SMS aplikaciju koja nudi osnovno iskustvo, a mi s tim kompanijama radimo na nadograđenom iskustvu' rekao je Sarhangi te dodao 'Ovo je vrlo slično komunikacijskim aplikacijama koje već postoje na tržištu. Mi planiramo operirati na toj, ako ne i višoj razini.'
Nova aplikacija za poruke na Androidu pokretana RCS-om koristit će Wi-Fi, no kada to neće moći učiniti, prebacit će se na klasični SMS - nešto što WhatsApp i Messenger (bar trenutno) ne mogu. 'Ona će biti puno sličnija Appleovom iMessageu, samo što će raditi u standardnom ekosustavu Androida' zaključio je Sarhangi.
Uvođenje novog standarda
Google već dugo vremena koketira sa RCS-om, no sada aktivno radi na lobiranju kod brojnih proizvođača uređaja. Američki pružatelj mobilnih usluga Sprint i engleski Vodafone već su prihvatili predinstalaciju nadograđenog sustava slanja poruka u Android uređaje u svojoj ponudi.
Ova nadogradnja dat će korisnicima Androida bogatije medijsko iskustvo unutar poruka. 'Ako danas snimim video i pošaljem ga kao MMS, on će se komprimirati i bit će praktički negledljiv. Ako koristim RCS, to će biti puno cjelovitije iskustvo.' zaključio je Sarhangi. 'Kao i kod WhatsAppa, korisnik može slati velike ili male datoteke zavisno o tome je li spojen na Wi-Fi ili ne.
Kao WhatsApp i iMessage
Sarhangi tvrdi da će najzanimljivije značajke novog sustava poruka biti one najjednostavnije. 'Dvije značajke koje će ljudi najviše voljeti je potvrda pročitane poruke i znanje da netko tipka, odnosno da vrši interakciju s porukom' kaže Googleov stručnjak. 'Taj dodatak će u cijelo iskustvo udahnuti dah života'.