Gnjevne ptičice uskoro će početi izvirivati i iz paštete. Nakon pametnih telefona, u Roviju ih žele vidjeti na svakom zaslonu i svakoj platformi. Na redu je - Facebook
Najčešće skidana aplikacija za mobilne uređaje u prošloj godini dolazi na Facebook. U finskoj tvrtki Rovio, koja ju je osmislila i proizvela, imaju ambiciozan cilj: dosegnuti broj od čak milijardu igrača.
Od 2009. godine, kad se prvi put pojavila, skinuta je više od 700 milijuna puta, a ptičice su postale globalni fenomen, dijelom internetske kulture i dostupne u raznoraznim oblicima, od plišanih igračaka do rođendanskih torti.
Glasine o dolasku na najveću svjetsku društvenu mrežu pojavile su se još u ožujku prošle godine, kada se nagađalo da će biti pripremljena inačica koja će više poticati suradnju i imati aspekte dosad neviđene na bilo kojoj drugoj platformi. Također, svinje su trebale dobiti istaknutiju ulogu.
Ulazak na Facebook vjerojatno će donijeti i više od milijardu igrača, budući da je Rovio za 845 milijuna korisnika te mreže pripremio novu inačicu igre, s više levela i mogućnosti za interakciju.
Igračice i igrači moći će se natjecati sa svojim prijateljima, slati jedni drugima poklone i postizati preciznije pogotke kupnjom novih nadogradnji. Sama igra je besplatna, ali nadogradnje koštaju jedan dolar (oko 5,7 kuna) za dvadeset korištenja, piše CNET
Poboljšani su specijalni efekti poput munja, dima i eksplozija. Za tri najbolja rezultata na svakoj razini osvojit ćete zlatnu, srebrnu ili brončanu krunu. Možete vidjeti rezultate svojih prijatelja i hvaliti se svojim postignućima, kao i pozvati druge na igru.
Na brzinu smo isprobali igru. Iako je riječ o beta inačici, vrti se glatko i bez problema. Koristi Flash Player 11, s podrškom za 3D grafiku. I čini se podjednako zarazno kao što je inačica za pametne telefone. Želite li je igrati, kliknite ovdje
Dok nije ubola jackpot s Angry Birds, Rovio je bio malo poznata tvrtka, unatoč tome što je lansirala više uspješnih inačica igara za mobitele, kao što su 'Burnout' i 'Need For Speed'.
Pogledajte kratki promotivni video: