Jabučari, čini se, spremaju jaču kontrolu načina na koje oglašivači prikupljaju korisničke informacije iz mobilnih uređaja
Kako piše TechCrunch, App Review - tim koji odobrava aplikacije za App Store - odbija u Appleov dućan online pripustiti aplikacije koje koriste praćenje cookieja. To bi moglo značiti da će početi punom parom gurati vlastitu tehnologiju Advertising Identifier
Teoretski, praćenje pomoću 'kolačića' na mobilnim uređajima funkcionira slično kao i na stolnim računalima: cookie spremi podatke i informacije o tome gdje surfate, koje kasnije mogu iskoristiti aplikacije ili sajtovi. Koriste se kao alternativa praćenju putem jedinstvenog identifikatora, koji je prikupljao više korisničkih podataka no što bi većina ljudi bila voljna dati.
Apple bi htio nametnuti vlastitu tehnologiju, koju je predstavio zajedno s iOS-om 6 prošlog rujna. Riječ je, tvrde, o identifikatoru koji nije trajan i ne prati na osobnoj razini, a kojeg će oglašivačke mreže koristiti kako bi korisnicima dale više kontrole nad njihovim mogućnostima korištenja metoda za praćenje. Za pretpostaviti je da će od razvojnih programera sve češće tražiti prilagodbu aplikacija njegovim parametrima, piše CNET
Uz Advertising Identifier Apple je pustio i alat Limit Ad Tracking. Možete ga naći u meniju za opće postavke u iOS-u 6, a pomoću njega bi trebali moći onemogućiti oglašivače da vas gađaju ciljanim oglasima.