ZNAK PROMJENE

Apple je prodajom satova nadmašio cijelu Švicarsku, a znamo i razlog

11.02.2020 u 06:47

Bionic
Reading

Satovi u sve većoj mjeri moraju nuditi više od prikazivanja točnog vremena

Prema procjenama analitičara tvrtke Strategy Analytics, Apple je tijekom protekle godine prodao blizu deset milijuna više pametnih satova nego cijela švicarska industrija satova, u kojoj su poznata brendovi kao što su Tag Heuer, Swatch i Tissot.

Isporučili su oko 30,7 milijuna primjeraka Apple Watcha, naspram 21,1 milijun koliko ih je u prodaju otišlo iz Švicarske. Bio je to porast od 36 posto za Apple u odnosu na 2018. godinu, kada su isporučili 22,5 milijuna primjeraka. S druge strane, švicarska industrija satova zabilježila je pad od 13 posto (24,2 milijuna primjeraka u 2018.)

Analitičari razliku u isporukama i prodaji pripisuju brojnim čimbenicima, među kojima je glavni to što su pametni satovi privlačniji tehnologiji sklonijim kupcima.

Zbog kombinacije atraktivnog dizajna, tehnologije koje je lako koristiti i aplikacija Apple Watch je popularan u Sjevernoj Americi, zapadnoj Europi i Aziji.

Raspakirali smo Apple Watch 5
  • Raspakirali smo Apple Watch 5
  • Raspakirali smo Apple Watch 5
  • Raspakirali smo Apple Watch 5
  • Raspakirali smo Apple Watch 5
  • Raspakirali smo Apple Watch 5
    +7
Raspakirali smo Apple Watch 5 Izvor: tportal.hr / Autor: Miroslav Wranka

Također, analogni satovi i dalje su popularni među starijim kupcima, dok se mlađi okreću pametnim satovima i računalnim nosivim uređajima.

Satovi, drugim riječima, u sve većoj mjeri moraju nuditi više od prikazivanja točnog vremena. Uz to, granica koja razdvaja satove i uređaje za praćenje vježbanja polako nestaje.

Apple već neko vrijeme preusmjerava fokus poslovanja s iPhonea na pametne satove i srodne uređaje. Čini se kako će im to biti strategija za iduće desetljeće, piše Business Insider.