Društvene mreže poput Facebooka ili Beba te pripadajući servisi poput Twittera toliko su se udomaćili u današnjicu da uopće ne čudi ovaj potez sveučilišta u Birminghamu
Najavljeni jednogodišnji magisterij trebao bi započeti s radom u sljedećoj školskoj godini, a poučavat će se korištenje društvenih mreža te servisa kao komunikacijske i marketinške alate.
Magisterij je osmislio profesor Jon Hickman koji je za Telegraph izjavio da 'je zainteresiranost za studij društvenih mreža izuzetno velika. Magisterij nije namijenjen IT geekovima, nego prosječnim korisnicima, a tijekom njegova trajanja analizirat će sve mogućnosti društvenih mreža te kako je iste moguće iskoristiti u komunikacijske ili marketinške svrhe'.
Da bi bio odobren, ovaj magisterij društvenih mreža mora zadovoljiti stroge akademske standarde.
No brojni studenti koji su proučili sadržaj ovog magisterija kritiziraju ga jer je navodno previše jednostavan te da su sa gotovo svim njegovim aspektima upoznati gotovo svi korisnici mreža poput Facebooka.