Kako bi potvrdio svoj rekord za automobile s prednjim pogonom na Nürburgring Nordschleifeu, Volkswagen je ponovno obavio testiranje te je zbog boljih vremenskih uvjeta bio brži nego prije
Još u svibnju 2016. godine Volkswagenov Golf GTI Clubsport S postao je najbrži automobil s prednjim pogonom na Nürburgring Nordschleifeu, najtežoj stazi za testiranje automobila na svijetu. Volkswagen se u međuvremenu vratio još jednom testirati ga uz bolje vremenske uvjete te je ovaj put automobil s istim vozačem bio brži za 2,02 sekunde.
Tako je Benny Leuchter, VW-ov razvojni vozač i vozač utrka koji je postavio rekordno vrijeme, zabilježio vrijeme kruga od sedam minuta i 47,19 sekundi.
Postavljeno vrijeme auta u svibnju iznosilo je sedam minuta i 49,21 sekundu, dovoljno brzo da s trona najbržih prednjepogonaša skine Hondu Civic Type R, a brže je to i od BMW-a M4 koji je 2014. prošao isti krug za 7:52
Volkswagen kaže da je jedina razlika između automobila koji se koristio za rekordnu vožnju i proizvodnog modela zaštitni kavez rollcage ugrađen u njega.
GTI Clubsport S je rasprodan jer je bio ograničen na proizvodnu seriju od 400 automobila, od kojih je 150 bilo za Veliku Britaniju, što ju je činilo najvećim pojedinačnim tržištem tog modela.
GTI Clubsport S je olakšana, snažnija i agresivnije podešena verzija Golfa GTI Clubsport, a razvija 310, za razliku od standardnih 295 konjskih snaga, putem funkcije overboost dostupnih kod Volkswagen Golfa GTI Clubsport.