Na internetskoj adresi www.kurir.hr danas je predstavljen novi mrežni servis koji pruža usluge distribucije i pisanja objava za medije
Posebnost projekta je u tome što ponuđene usluge nemaju istaknutu fiksnu cijenu, već je slobodno određuje posjetitelj, utipkavajući iznos neposredno prilikom narudžbe.
Ova ideja smišljena je zbog trenutne ekonomske situacije i činjenice da je cijena jedan od glavnih pokretača prilikom donošenja odluke o kupovini usluga i proizvoda.
Uobičajeno, cijene proizvoda ili usluga formiraju se pomoću metode ponude i potražnje, metode izračuna troškova uz pretpostavku određene dobiti ili pomoću metode izravnanja cijena s najvećim ponuđačima, tzv. tržišnim liderima. Kurir zaobilazi sva navedena rješenja i, izlažući se riziku od neuspjeha, nudi inovativan primjer borbe za nove kupce.
Nakon dva mjeseca od pokretanja projekta bit će objavljene reakcije korisnika, zadovoljstvo uslugama te najčešće predlagane cijene.
Servis je namijenjen pravnim osobama koje povremeno šalju priopćenja za javnost te im nije potreban stalan angažman agencije za odnose s javnošću, ustanovama koje imaju savjetnika za odnose s javnošću, ali su im potrebne usluge distribucije medijskih objava te agencijama za odnose s javnošću koje žele prepustiti taj dio poslovnog procesa specijaliziranom vanjskom partneru i posvetiti se svom temeljnom poslu.
Kurir je pokrenula tvrtka Grejp, a voditelj projekta je Toni Petrović.