LG je udvostručio profit u protekloj godini, ali ne kako bi se dalo pretpostaviti zbog mobilnih uređaja, već zbog HDTV segmenta. U razdoblju od listopada do prosinca 2013., kompanija je ostvarila operativnu dobit od 220 milijuna američkih dolara iako je zabilježen neto gubitak u istom kvartalu od 59 milijuna
Usprkos tome što je prodano više od 13,2 milijuna pametnih telefona, taj segment kompanije (uz pripadajući dio vezan za tablete) u godinu dana otišao je iz poslovanja s dobiti do operativnog gubitka od 40-ak milijuna američkih dolara u četvrtom poslovnom kvartalu 2013. godine.
Gubici se uglavnom tiču 'krive potrošnje u marketingu', jer je kompanija mnogo sredstava trošila na reklamiranje i promociju perjanica poput LG G2 i modela G Flex.
Istovremeno su u kompaniji otkrili i kako spremaju perjanicu G Pro 2, vjerojatno već za vrijeme Mobile World Congressa u Barceloni tijekom veljače.
Kada je riječ o dobroj prodaji televizora, LG je najavio i da za 2014. očekuje kako će ona biti obilježena OLED ekranima, premda to neće biti oni 'savitljivi' modeli. Više podataka je moguće pronaći u izvornom izvješću (.pdf format).