BORBA ZA LAJKOVE

Muškarci koriste neobičan trik na Tinderu, ali pitanje je ima li to smisla

18.06.2024 u 13:48

Bionic
Reading

Muškarci se ne zabavljaju baš u aplikacijama za spojeve kao što su Tinder, Bumble i Hinge. Stoga nerijetko posežu za trikovima kako bi si povećali izglede

U doba sve više specijaliziranih aplikacija za spojeve i modela pretplate vođenih zaradom, kako do više spojeva?

Za neke među njima odgovor glasi: lažirati svoju seksualnu orijentaciju.

Iako se to u najboljem slučaju može činiti glupim, a u najgorem podmuklim kršenjem pravila, ideja kako će promjena deklarirane seksualne orijentacije povećati nečije izglede za dobivanje više lajkova temelji se na uobičajenim zabludama o algoritmima kakve koriste te aplikacije.

Zavaravanje algoritama

Prije se Tinderov algoritam temeljio na sustavu ocjenjivanja Elo. Izvorno razvijen za rangiranje šahista, ovaj algoritam pomogao je u procjeni privlačnosti i popularnosti korisnika unutar aplikacije.

Svaki novi korisnik aplikacije započeo je s osnovnim rangom. On bi se mijenjao temeljem načina na koji su drugi komunicirali s vašim profilom. Ako ste se velikom broju korisnika svidjeli, porastao bi. Ako je manje korisnika pokazalo interes, pao bi.

Aplikacija vas je nastojala spojiti s korisnicima koji su imali slične rezultate, povećavajući vjerojatnost zajedničkog interesa.

Osim toga, vaš se rang neprestano ažurira kako ste vi i drugi komunicirali, osiguravajući da podudaranja ostanu relevantna tijekom vremena.

U Tinderu tvrde kako već nekoliko godina ne koriste Elo, već kako se algoritam prilagođava temeljem svake pojedine ocjene. Hinge se oslanja na Gale-Shapleyjev algoritam, dok nije javno poznato Bumble nije otkrio nikakve detalje o svom algoritmu.

Bez obzira na sve, algoritme aplikacija za spojeve može se pokušati izigrati.

Postoje bolji načini

Uobičajena pritužba muškaraca je kako ne dobivaju lajkove od žena. Više je razloga zašto je tomu tako.

U aplikacijama za spojeve pretežno dominiraju muškarci - omjer muškaraca i žena u aplikacijama za spojeve općenito je 2:1 - što znači kako je vjerojatnije da će žene dati prednost kvaliteti nad kvantitetom.

Dilema s kojom se heteroseksualni muškarci vjeruju da se suočavaju u aplikacijama za spojeve je dvojaka: njihov fond za spojeve je malen i namjerno izbirljiv (i to iz valjanih razloga), a oni vjeruju kako to što ne dobivaju lajkove smanjuje njihov rang na algoritmu (čak i ako aplikacije ne funkcioniraju tako).

Zbog toga se mnogi muškarci osjećaju zanemarenima i frustriranima, zbog čega se načini kako zeznuti algoritam čine privlačnima unatoč njihovoj upitnoj etičnosti i učinkovitosti.

Stoga je njihovo 'rješenje' privremeno se proglasiti homoseksualcima kako bi umjetno napumpali broj lajkova.

Zbog stereotipa o hiperseksualnosti u gay zajednici, među hetero muškarcima koji to rade smatra se da gay muškarci imaju niže standarde kada traže potencijalne parove. Tako bi dobili više lajkova i izgledali privlačnije u očima algoritma.

Ali, pitanje je koliko je to doista učinkovito, a i privući ćete pozornost publike koja vas, u stvari, ne zanima.

Postoje manje manipulativni načini za dobivanje priljeva lajkova - primjerice, možete isključiti prikaz dobi, udaljenosti i drugih elemenata koji bi vas mogli isključiti uz utrke.

Također, kvaliteta vašeg profila i način na koji komunicirate s drugima daleko su važniji.

Autentične fotografije, promišljeni životopisi i smisleni razgovori povećat će vam izglede za uspješan spoj, piše Mashable.