Direktor popularne usluge za streaming Reed Hastings na nedavnom je sazivu dioničara najavio da će kablovska i linearna televizija nastaviti odumirati te da će svi gledatelji, na koncu, jednog dana gledati samo streaming
Netflix je nakon naglog pada broja korisnika i donedavne strepnje oko nastavka trenda uveo nekolicinu mjera kojima će usmjeriti više pretplatničkog novca u svoj džep, no čini se da im to nije dosta.
Izvršni direktor Reed Hastings na nedavnom sazivu dioničara rekao je da je Netflix izvrsno mjesto za gledanje sadržaja zato što će linearna televizija, ono što gledamo na javnim kanalima i preko pretplata koje obično potpisujemo s teleoperaterima, umrijeti za pet do deset godina.
Razlog za objavu poput ove je, kao i uvijek, financijske prirode. Jedan od najvećih konkurenata uslugama za streaming u SAD-u je, na koncu, besplatna televizija, za koju samo treba kupiti TV uređaj s antenom.
Netflix je, piše Verge, u protekla tri mjeseca u SAD-u i Kanadi izgubio 1,3 milijuna pretplatnika. Uz 220 milijuna globalnih pretplatnika, kompanija se nalazi pred zidom i traži nove načine na koje privući još novca, što reklamama, što dodatnom naplatom dijeljenja lozinki.
Uz trenutan broj pretplatnika i sve usporeniji rast kojem doprinose linearni TV, YouTube, TikTok i na koncu - neposjedovanje TV-a, jedan od načina na koje će Netflix gledati više ljudi je odumiranje konkurencije.