Popularna usluga i dalje ne zna što napraviti s potencijalnim razlogom manje zarade: korisnicima koji s prijateljima dijele svoje Netflix račune
Netflix je tijekom pandemije dobio hrpu novih korisnika, no morat će napraviti dodatne korake kako bi ih spriječio u dijeljenju lozinki s prijateljima. Nažalost, taj problem je ozbiljniji nego što su mislili, a direktor Reed Hastings želi pronaći rješenje.
Prema posljednjem izvješću koje broji manje novih korisnika nego što je firma najavila investitorima - Hastings je naredio da kompanija 'pritegne' korisnike po pitanju dijeljenja lozinki.
Netflix je početkom godine, podsjećamo, radio na novom sustavu provjere koji cilja korisnike ako 'ne žive s vlasnikom računa'. Doduše, Hastings je dao naznačiti da kompanija ne želi biti 'pretvrda' oko cijele stvari, objašnjava Makeuseof.
'Isprobat ćemo hrpu stvari, ali ne želimo biti opresivni prema korisnicima - želimo smisliti rješenje koje je i njima dobro te koje će moći razumjeti', rekli su.
Izvršni direktor Netflixa Greg Peters rekao je da korisničke navike variraju od zemlje do zemlje te je naglasio da dijelenje lozinki na nekim mjestima nije toliko izraženo, već se gleda kao znak prijateljstva među ljudima. Ovo je do neke mjere slično stavu koji je Steve Jobs imao prema piratstvu. U ranim danima iTunesa, Jobs je inzistirao da ljudi ne krše zakon namjerno preuzimanjem glazbe s Napstera - samo su htjeli brzi pristup pjesmama i albumima koje vole.
Netflix također zvuče kao kompanija koja želi pronaći pozitivno rješenje koje će korisnike potaknuti da plaćaju, umjesto da ih se automatski isključi.