Mozilla je imala prilično jednostavnu strategiju za svoj odjel koji se bavi mobitelima. Proboj na tržište trebao je biti ostvaren vrlo jeftinim uređajima, pogonjenima operativnim sustavom Firefox. Nije upalilo
Otkad je Mozilla predstavila operativni sustav Firefox 2013. godine, na tržište su izbacili više pametnih telefona, no samo u zemljama za koje su pretpostavljali kako će imati dobar odaziv.
Do toga, na žalost, nije došlo, pa su u Mozilli odustali od planiranog lansiranja superjeftinih smartfona koji bi koštali 25 dolara (oko 150 kuna), stoji u pismu izvršnog direktora Chrisa Bearda zaposlenicima Mozille koje je procurilo u medije.
No, to ne znači da su u potpunosti odustali od pametnih telefona, već će se preusmjeriti na izradu kvalitetnijih premium uređaja s poboljšanim korisničkim iskustvom.
'Proizvodit ćemo telefone i povezane uređaje koje će ljudi htjeti kupovati zbog doživljaja, ne samo zbog cijene. Zanimanje za mobitele po cijeni od 25 dolara nije bilo dovoljno veliko, i od togćemo dijela programa odustati', naveo je Beard u e-mailu.
Više:Softpedia