Političari smatraju kako njihovo djelovanje na najpopularnijem mikrobloging servisu ne mora biti povezano s njihovom funkcijom u društvu i politici, pokazalo se tijekom panela održanog u sklopu Tvitomanije
Na panelu o turizmu i društvenim mrežama gostovali su riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, predsjednik Narodne skupštine Republike Srpske Igor Radojičić, Meri Matišić, direktorica Hrvatske turističke zajednice, Zvonimira Orešar te PR-ovac Ilija Brajković
HTZ godišnje izdvaja 20 milijuna kuna za oglašavanje na internetu. Društvene mreže prije svega koriste za kontakt s potencijalnim turistima i onima koji su već bili u Hrvatskoj.
'Turizam ne prodaje krevete. To čine emocije', zaključili su sudionici panela i istaknuli kako se nekadašnji 'zimmer frei' preselio na društvene mreže.
HTZ ulaže velike napore u promociju turizma na društvenim mrežama. Organizira i redovite edukacije za male iznajmljivače koji se žele naučiti koristiti društvenim mrežama. Za njih uvijek vlada velik interes.
'Ljudi moraju shvatiti kako nema pravila tko će biti community manager, ali da bi svatko trebao proći određenu edukaciju', istaknuli su panelisti i dodali kako se na društvenim mrežama ne prodaje, već gradi odnos s gostom.
Osim turističkih radnika, svoje viđenje života na društvenim mrežama dali su i političari.
Tako je Obersnel istaknuo kako je vrlo aktivan na Twitteru, ali i dodao kako taj profil smatra osobnim profilom, a ne profilom gradonačelnika.
'Izazvao sam veliku buru tvitom o Slovencima i dolasku na more. No činjenica je da sam, kao i svatko drugi, reagirao emotivno na vijest da bi nam mogli blokirati ulazak u EU. Novinari su uzeli taj moj tvit i objavili ga, a mene su onda počeli zvati za izjavu. Mislim da to više govori o onome tko o tome piše nego o meni', rekao je Obersnel.
Radojičić smatra kako objave na Twitteru moraju imati 'osobnu' notu jer to nije službena stranica, niti mora biti. Svaka dva mjeseca organizira 'aktualni' sat na društvenim mrežama kada mu obični građani mogu slobodno postavljati pitanja. No, dodao je, često se tada ubace i novinari koji pitaju sve i svašta.