Čini se kako bi za prekide rada i sporiju internetsku vezu kod kuće mogli okriviti Chromecast i druge Googleove uređaje. Srećom, postoji rješenje
Korisnik foruma Google Home Help požalio se na sve češće ispade njegove Wi-Fi mreže nakon što bi se vratio kući s uređajem na kojem je operativni sustav Android.
Provjeravajući o čemu bi se moglo raditi, isključio je iz mreže uređaje s Google Castom, uključujući i spomenuti s Androidom te više Chromecastova i uređaja Google Home Mini. Što se dogodilo? Mreža se stabilizirala i prestala praviti probleme.
Nakon istraživanja online pronašao je nekoliko drugih objava na forumima nekoliko proizvođača routera u kojima su se korisnici žalili na slične probleme. Sve su bile objavljene otprilike u istom razdoblju, a na jednu od njih odgovorili su iz tvrtke TP-Link.
Prema njihovoj procjeni, probleme stvaraju pojedina nedavna izdanja Androida i Google Appsa. Točnije, u pitanju je značajka Cast koja odašilje pakete MDNS kako bi održala živu vezu s Googleovim proizvodima kao što su Google Home.
To se obično događa u intervalima od 20 sekundi. Ali, TP-Linkovi inženjeri su ustanovili kako sporni uređaji ponekad šalju velike količine tih paketa velikom brzinom u kratkom razdoblju, ponekad i više od sto tisuća paketa. Drugim riječima, uređaji kao što su Chromecast i Google Home izvode napad DDoS na vaš router.
Problem je već poznat od ranije, pa pojedini proizvođači imaju spremne upute kako se vratiti na prethodno izdanje softvera, što bi trebalo riješiti stvar. Tvrtka Linksys je pripremila novi driver koji bi trebao pomoći u sprječavanju rušenja Wi-Fi mreže.
Ako i dalje imate problema, pokušajte i vi odspojiti Googleove uređaje s Wi-Fi mreže. Ukoliko su i dalje prisutni, uzrok je vjerojatno nešto drugo, piše Tech Radar.