Tvrtka Turneo hrvatskih osnivača Matije Marijana i Frana Kauzlarića uvrštena je na ovogodišnju prestižnu listu top 25 startupu u turizmu, prema izboru PhocusWirea. Istoimena platforma Turneo omogućava hotelima promociju, prodaju i upravljanje iskustvima na željenoj destinaciji
'PhocusWire na godišnjoj razini bira najinovativnije tehnološke tvrtke u segmentu turizma te je do sada uspješno predvidio buduće divove industrije. Biti u društvu u kojem su se prošlih godina našli velikani poput “unicorna” TravelPerka te vodeća rješenja poput Frontdeska i GuestReadyja - velika je čast. Svima nam je zajednički fokus inovacija koja turizmu omogućuje da ispuni i nadmaši očekivanja putnika koja se stalno mijenjaju', rekao je Matija Marijan, CEO Turnea, povodom preuzimanja priznanja.
Kako tvrde čelnici tvrtke, putnici su danas sve više usredotočeni na iskustva, a sektor turizma se sve više okreće ispunjenju tih potreba. Postoji snažan trend prema iskustvenim putovanjima, što dovodi do povećanog pritiska na hotele i ostale pružatelje smještaja da svojim gostima ponude više od sobe.
'Gosti prije svega traže iskustva, i žele ih moći rezervirati online, unaprijed, na jednostavan način. Ponuda izleta i aktivnosti putem letaka na štandovima uz recepciju drastično gubi na popularnosti, jer gosti sve više biraju destinaciju upravo zbog iskustava koje nudi te bukiraju iskustva unaprijed. Inovativni hoteli stoga shvaćaju da se radi o prodaji iskustva čitave destinacije', pojašnjava Fran Kauzlarić, suosnivač Turnea.
U tome Turneo pokazuje rezultate, a usto surađuje sa stotinama hotela na globalnoj razini - uključujući i vodeće domaće lance poput Maistre, Aminessa, Liburnije i Ilirije.
'Hoteli koji koriste Turneo, uz porast zadovoljstva gostiju i povećani prihod po sobi, vide i snažniju online prisutnost što dovodi do više direktnih bukinga smještaja. S implementacijom koja traje od nekoliko minuta za manje objekte, do tjedan dana za veće lance, Turneo nudi potpunu integraciju s postojećom web stranicom, automatiziranu prodaju i podršku, te uvid u mjesečnu analitiku prodanih tura, aktivnosti i iskustava', navode iz tvrtke.
U nedavno objavljenom dokumentu 'Stvaranje nezaboravnih trenutaka: Savjeti vodećih hotela iskustvenog turizma', (Crafting Unforgettable Moments - Lessons learned from hotels at the forefront of experiential hospitality) Turneo piše zašto je industriji trebalo toliko vremena da riješi ovaj problem. Uz trendove koji oblikuju budućnost sektora, hoteli mogu dobiti praktične savjete o implementaciji rješenja temeljenih na iskustvu i učiti od nekih od najboljih primjera širom svijeta, tvrde idejni začetnici.
'Prihvaćanje novih i inovativnih rješenja nije uvijek bila jača strana turističkog sektora, ali ovaj put moglo bi biti drugačije. S nedavnim najavama Marriotta, Four Seasonsa, Melia hotela i drugih, jasno je da iskustveni turizam već ostavlja snažan trag na čitavi sektor. Za one koji žele ostati u igri, dodavanje iskustava može postati najbolji - ako ne i jedini - način izbjegavanja da postanu samo još jedan bezlični oglas na online pretraživačima', zaključuje Marijan.
Turneo je 2022. godine osnovao Matija Marijan, prethodno direktor u B2B odjelu Expedije, i Fran Kauzlarić, prethodno voditelj inovacija na Zračnoj luci u Bruxellesu.