Pripremite se na postapokaliptične eskapade Mad Maxa prije svih ostalih u najnovijem IGN-ovom intervjuu/prohodu kroz temeljnu mehaniku igre i priču
Warner Brosov i Avalancheov Mad Max nedavno je dobio preko petnaest minuta impresivnog gameplaya. Producent igre John Fuller na Gamescomu je proveo igrače kroz čak dvadeset minuta gameplaya smještenog negdje na polovici kampanje igre. Tijekom ovog IGN-ovog intervjua/prohoda moguće je vidjeti na što nalikuje prosječan dan u Mad Maxovom životu. Nepotrebno je napominjati kako su ultranasilje, kao i automobili koji lete u zrak (na oduševljenje mnoštva gejmera) više nego dominantan faktor.
Presudni faktor u igri je, pored ubijanja negativaca, i vaše vozilo koje ćete tijekom čitavog Mad Maxa neprekidno nadograđivati. Kako biste to radili, morat ćete razbijati druga vozila te sakupljati dijelove za 'ultimativni pustinjski automobil'.
Kao i svaki drugi sandbox sa snažnim RPG elementima, Mad Max uključuje čitav niz sustava nadogradnji, što opreme, što oružja, što (gore spomenutog) vozila. Doda li se ovome ogromna mapa koju istražujete na najsiroviji mogući način, a to je putem vlastite intuicije i posebnih lokacija s kojih možete 'pogledati' što vas čeka, igra se pretvara u vrlo sirovo i uzbudljivo iskustvo preživljavanja.
No umjesto da vam tu objašnjavam kako tih dvadeset minuta gameplaya izgleda, predlažem da ih pogledate sami.
Mad Max je najavljen za 1. rujna 2015., a dolazi na Xbox One, PlayStation 4 i, naravno, PC