BRUTALNO BRZ

Pogledajte krug Chevrolet Camara ZL1 po Nürburgringu od 7:29 minuta!

26.10.2016 u 08:58

Bionic
Reading

Novo izdanje muscle automobila na stazi je bilo u potpuno serijskom izdanju osim što je zbog vozačeve sigurnosti ugrađen roll-cage i trkaća sjedala, a zbog skupljanja informacija oprema za mjerenje parametara

Novi Chevrolet Camaro sa 6.2-litrenim ZL1 V8 motorom prednabijanim kompresorom koji razvija 640 konjskih snaga od svog je prethodnika na Nürburgring Nordschleife stazi bio brži za 11,67 sekundi te je u serijskom izdanju (izuzevši roll-cage, sjedala Sparco s posebnim sigurnosnim pojasevima i opremu za mjerenje) prošao 20,8 kilometara najpoznatije trkaće staze na svijetu za 7,29 minuta.


Tako je skinuo vrijeme i mnogih superautomobila kao što su Porsche Carrera GT, Ferrari 458 Italia, Koenigsegg CCX i CCR, Lexus LF-A, Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera, itd. Chevrolet je posebno ponosan na stabilnost i ponašanje automobila tijekom brzog kruga, kao što se vidi iz izjave Drewa Catella, inženjera za udobnost Camara ZL1 i ujedno vozača koji je postavio vrijeme.

'Kao što možemo vidjeti na Youtubeu, mnogi brzi krugovi proizvođača na Nürburgring Nordschleifeu puni su preupravljanja te čestih korekcija upravljača kako bi automobil na granici ostao unutar staze. S Camarom ZL1 to nije slučaj, automobil je zbog amortizera Magnetic ride i sjajno podešene dinamike izrazito stabilan, gotovo miran', rekao je Catell.

Njegove riječi potvrđuju dvije snimke - ona Chevroleta te video nedavnog kruga Alfe Romeo Giuliette QV. Iako je i vozač Alfe isto ostvario sjajno vrijeme, često se vidi kako se bori s automobilom. Chevrolet Camaro ZL1 vožen na Nürburgring Nordschliefeu tijekom postavljanja ovog vremena imao je automatski mjenjač s deset stupnjeva prijenosa na kojem je bila uključena opcija Track Mode za vožnju po stazi te Goodyear Eagle F1 Supercar 3 gume montirane na 20-inčne kotače.