U sklopu konferencije Web::Strategija 7 - Dobri developerski duh, koja će se održati 18. i 19. ožujka 2010. u konferencijskom centru Hypo EXPO XXI u Zagrebu, bit će svečano dodijeljene Zlatne nagrade Web::Strategije. Nagrade se ovaj put dodjeljuju u dvije kategorije: Web upotrebljivost 2010. i Web inovativnost 2010.
Web upotrebljivost 2010. je prva kategorija koja će vrednovati uspješnost izvedbe upotrebljivosti nominiranih web stranica. Zanimljivost je što će se prvi put za ovakvu osobinu nagrada dodjeljivati izvođačima web stranica odnosno web developerima, a ne web naručiteljima, kao što je dosad često bio slučaj s nagradama tog tipa. Nagrade će se dodijeliti trima izvođačima.
Kategorija Web inovativnost 2010. će vrednovati inovativnost rješenja za web s naglaskom na tehničkom aspektu ideje koja se prezentira tim webom. Za ocjenjivanje neće biti presudna dokazana komercijalna isplativost i poslovni rezultati, već inovativnost same ideje i njeno ostvarenje. Inovativnost na webu je značajka koja web razlikuje iz mora sličnih stranica po nekoj samo tom webu značajnoj osobini. Ovo je nagrada za istaknuta rješenja koja povećavaju tehnološku primjenu infrastrukture weba u vremenu, poboljšavaju kvalitetu i povećavaju sigurnost web aplikacija, smanjuju zahtjeve za resursima te osnažuju konkurentnost regionalnog web tržišta.
Prijave za Zlatnu nagradu su otvorene do 3. ožujka 2010. u 16 sati, a imena pobjednika će se čuvati u tajnosti do samoga dana konferencije kada će biti javno proglašeni. Kako je Zlatna nagrada otvorena za cijelu regiju, prijave se primaju osim iz Hrvatske i iz Srbije, Bosne i Hercegovine te drugih zemalja u susjedstvu. S obzirom na ozbiljnost nagrade na ovako velikom području, za takav zahtjevan zadatak oformljen je stručan ocjenjivački odbor koji odabire dokazane web profesionalce. Žiri za Web inovativnost čine Vlatko Košturjak (IBM Hrvatska), Robert Slavečki (VIDI) i Aleksandra Đermanović (Mediacor), a za Web upotrebljivost Miroslav Varga (Escape d.o.o.), Dario Šuveljak (Stedas) i Siniša Gavrilović (Trenutak.hr). Sve prikupljene nominacije prosljeđuju se članovima žirija za svaku pojedinu kategoriju koji neovisno daju svoje ocjene koje zatim u kumulativu čine internu rang ljestvicu kojom se proglašavaju pobjednici.
Prijava se vrši tako da se tražene informacije, u tekstualnom dokumentu, pošalju na e-mail: nominacija@webstrategija.com.
Prijava za nominacije u kategoriji Web upotrebljivost treba sadržavati sljedeće podatke:
1. Naziv web stranice
2. URL adresa
3. Naziv web developera (ime tvrtke/pojedinca)
4. Adresa web developera (ulica, broj, grad, država)
5. Kontakt osoba kod web developera (ime i prezime, telefon, mobitel, e-mail)
6. Vlasnik web stranice (ime tvrtke/pojedinca)
7. Istaknuti razlog zašto web stranica zaslužuje ovu nagradu (NIJE OBAVEZNO)
Prijava za nominacije u kategoriji Web inovativnost treba sadržavati sljedeće podatke:
1. Naziv web inovativnosti
2. URL adresa (gotovog rješenja ili demonstracije)
3. Naziv web inovatora (ime tvrtke/pojedinca)
4. Adresa web inovatora (ulica, broj, grad, država)
5. Kontakt osoba kod web inovatora (ime i prezime, telefon, mobitel, e-mail)
6. Vlasnik web inovacije (ime tvrtke/pojedinca)
7. Opisati razloge zašto Vaša prijava zaslužuje ovu nagradu
Prijave mogu biti i višestruke pa tako jedan prijavljivač može prijaviti neograničen broj ostvarenih projekata u više kategorija. Pojedine prijave mogu biti odbijene ako organizator smatra da prijavljeni za nominacije imaju utjecaj na pojedinog člana ocjenjivačkog odbora u kategoriji za koju se prijavljuje te ako sve tražene informacije nisu navedene ili nisu točne. Nakon prihvaćanja prijave organizator šalje povratni e-mail i nominacija je službena u odobrenim kategorijama.
Cilj i svrha kategorija Zlatne nagrade Web::Strategije je promicanje i poticanje web developmenta i izrade web stranica u Hrvatskoj i u regiji. Nagrada će doći kao statusna kruna onima koji su svojim radom i angažmanom strastveno i nesebično doprinijeli poboljšanju upotrebljivosti svojih web rješenja i/ili njihovoj inovativnosti.