U proteklih godinu dana, isporuka OLED zaslona iz Samsung Display odjela se udvostručila, posebno kako su kineski proizvođači prihvatili tu tehnologiju mobilnih zaslona umjesto uobičajenih IPS LCD-a. U prva tri mjeseca ove godine, Samsung je tako isporučio 86,7 milijuna zaslona izvedenih u OLED tehnologiji
Ovaj broj je prema analitičkim kućama dovoljan da predstavlja čak 95 posto tržišnog udjela u OLED zaslonima. Možda se čini neobično, no LG je tek na dalekom drugom mjestu - iako je ovaj drugi južnokorejski div odlučio svoju pažnju usmjeriti OLED TV uređajima, a ne pametnim telefonima.
I dok je veliki broj ovih zaslona namijenjen korištenju u Samsungovim vlastitim uređajima, kineski proizvođači se sve više oslanjaju na OLED umjesto na LCD. Čini se kako će se u tom smislu predomisliti i Apple - i to kompletnim restrukturiranjem ponude
Samsung je investirao kakvih milijardu i pol dolara u svoj A3 proizvodni pogon kako bi povećao proizvodnju s 15 tisuća na 105 tisuća jedinica mjesečno, izgledno kako bi zadovoljio sve veće potrebe tržišta. I dok na spomen OLED tehnologija obično Samsung i LG padaju u prvi plan, drugi korejski, kineski i japanski proizvođači sve se više orijentiraju na proizvodnju OLED zaslona u vlastitim pogonima.