Putokazi su na svoj 26. rođendan predstavili interaktivni glazbeni spot, koji je zapravo sličniji računalnoj igri nego tradicionalnom spotu
Novi glazbeni spot Putokaza zahtijeva interakciju slušatelja kojemu je slušanje sada tek jedna od funkcija koju obavlja sudjelovanjem u spotu. Naime, da bi se uopće poslušala cijela pjesma, potrebno je izvršiti određene intervencije u virtualnom svijetu spota 'Šumska'. Te intervencije neće biti nimalo komplicirane onima koji su ikada igrali 3D računalne igre. Svijet 'Šumske' izgleda upravo poput igre pa se na isti način kroz njega i kreće, mišem i tipkama W, A, S, D. Pogled na virtualni svijet je naravno iz prvog lica, baš kako i priliči ulozi gledatelja/slušatelja/činitelja.
Tehnički dio spota izradila je riječka multimedijska produkcijska kuća Kreativni Odjel koristeći svoju tehnologiju Hyperviz. Tehnologija je upisana u 'Knjigu najboljih' s ostalim nagrađenim inovacijama u Hrvatskoj prošle godine. Priznanje je to izdavača Vidi i Instituta Ruđer Bošković.
Za pokretanje spota koji se može pronaći na stranici Putokaza, nužno je instalirati Unity Web Player i zatim otvoriti stranicu Putokaza. Instalaciji playera pristupa se preko stranice Putokaza.