'Google je tvrtka s velikim prihodom. Bezobrazno velikim prihodom! A glavninu tog prihoda donosi im Google AdWords oglašavanje', naglašava ovogodišnji predavač Web::Strategije, SEM profesionalac, gospodin Miroslav Varga.
Google AdWords Vam također pruža mogućnost korištenja neklasičnog oglašavanja. 'Jedini uvjet da ih upravo Vi koristite je da ste dovoljno drski - na granici bezobraštine! Tada se možete s Google AdWords sustavom igrati u igri nadmudrivanja koja nema kraja.' Gospodin Varga naglašava kako je sve što će prezentirati potpuno legalno, iako je Google neke postupke ocijenio na sljedeći način: '...we don't recommend the usage of ... but it does not violate our Terms of services. For now.'
Prezentacija gospodina Varge će Vam otkriti svijet Google AdWordsa kakav do sada vjerojatno niste pojmili. Zato nam se pridružite na 'Web::Strategiji 9 – Oglašavanje je OUT!' u Hypo Expo XXI centru i poslušajte ovo predavanje osvajača niza Zlatnih nagrada Web::Strategije. Dobitnik Zlatne nagrade je i višestruko nagrađivani predavač Igor Vuksanović, idejni začetnik online knjigovodstva, koji će na svom predavanju 'Internet je ratna zona' otkriti svoja traumatična iskustva iz područja internetskog marketinga.
O važnosti internetskog oglašavanja progovara i Davor Blaguški iz tvrtke Virtus Dizajn: 'Polako, polako, na mala vrata poduzetnicima u svijest ulazi da je internet mjesto na kojem mogu ostvariti veliku korist od oglašavanja... još uvijek misle da je besplatan (svatko se može spojiti na Google, zar ne?), ali polako se i to mijenja. Sazrijeva shvaćanje da i u internetskom oglašavanju treba sustavnost i znanje. I da se s manje sredstava može napraviti više. Ipak, potrebno je vrijeme i dokazi da shvate da novac treba uložiti u nešto što se ne može držati u rukama. A to je proces.'
Prvi dan Web::Strategije 9, 4. studenog 2010., održat će se predavanja, a 5. studenog 2010. će se održati radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.
Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studija za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija – Net.hr, Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, MojPosao, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.
Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH!, Ožujsko pivo, Toplice Sveti Martin, MMV Auris, Imperito te Kodak, a vizuale "Oglašavanje je OUT!" izradila je tvrtka iDEA STUDIO. Službeno vozilo konferencije osiguravaju Uniline rent a car i Europcar rent a car.
Cijena ulaznice za Web::Strategiju 9 od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1. studenog 2010. Naučite kako primijeniti iskustva predavača i iskoristite ih za poboljšanje Vašeg oglašavanja na internetu. Prijavite se
Web::Strategija je mjesto na kojem morate biti 4.11.2010. Tu se postavljaju trendovi.