Agencija za zaštitu osobnih podataka (AZOP) upozorila je u utorak građane da pripaze kome prosljeđuju svoje osobne podatke, jer su se na društvenim mrežama ponovno pojavile lažne nagradne igre
Lažne igre generiraju se kroz lažne stranice trgovačkih lanaca i poznatih brendova, a trenutno je riječ o Lesnini, Konzumu i Lidlu čiji organizatori od sudionika traže fotografiju osobne iskaznice.
Građane koji su već dali podatke nepoznatim osobama AZOP je uputio da takve slučajeve prijave nadležnoj policijskoj postaji. Riječ je o kaznenim djelima nedozvoljene upotrebe podataka.
Agencija je pozvala građane da budu oprezni kad su u pitanju njihovi osobni podaci te da ih ne prosljeđuju nepoznatim i nedovoljno poznatim osobama čiji identitet nije moguće dovoljno utvrditi.
Građanima koji žele sudjelovati u nagradnim igrama Agencija savjetuje da prije početka igre provjere vjerodostojnost organizatora i nagradne igre te izvoru objave, bilo da je riječ o internetskim stranicama ili društvenim mrežama.