Predsjednik SDP-a odlučan je u namjeri da na svakom koraku reklamira domaće prehrambene proizvode. Nakon što je na Facebooku reklamirao čokoladu, na Twitteru je u ponedjeljak reklamirao – ličko zelje
'Ako je Dorina bila hit, kakvo će tek biti zelje! Hvala prijateljima u Ogulinu. #kupujmonaše', piše Bernardić koji je, čini se, ovako odlučio pomoći u spašavanju hrvatske proizvodnje koja se opasno trese pod teretom krize u Agrokoru.
Nekoliko dana prije njega, pokrenule su se na njezinu inicijativu i prijateljice Ive Balent, kćerke Ivice Todorića i direktorice marketinga Agrokora koje su pokrenule kampanju #spasimoagrokorzajedno.
Šef SDP-a prije dva je dana na Facebooku lansirao kampanju #kupujmonase koja za sada nije naišla na velik odaziv.
'Zaštitimo hrvatske proizvođače! Priključite se našoj kampanji i zajedno podržimo naše proizvođače! Kupi naš proizvod, stavi sliku i #kupujmonase. Pokažimo svima koliko smo inovativni i poduzetni!' pozvao je SDP-ovac Bernardić na društvenim mrežama.