U sveopćoj najezdi pucačina iz prvog lica nije lako držati korak s najboljima u žanru, stoga su neke programerske kuće odlučile krenuti nešto drukčijom stazom za koju vjeruju da je pravi put do uspjeha
Američki izdavački div Eletronic Arts i švedska programerska kuća DICE, prošlog su ljeta napravili malu revoluciju kada je riječ o pucačinama iz prvog lica izdavanjem Battlefielda 1943 za PlayStation 3 i Xbox 360 u obliku downloadable naslova. Igra su odlično prihvatili kritika i igrači i na neki način je utabala put ostalim online pucačinama u smislu alternativnog načina distribucije. Programerska kuća Atomic Games koja je radila na naslovu Six Days in Fallujah (koja nikada nije ugledala danje svjetlo), jedna je od prvih koja se okušala u sličnom projektu najavivši svoj najnoviji naslov, Breach.
Breach je punokrvna vojno taktička igra sa svim elementima modernih pucačina iz prvog lica, samo što je najveća razlika u tome što će se Breach moći nabaviti isključivo putem digitalne distribucije. Kako se zasad stvari odvijaju, Breach bi mogao u svijet online pucačina unijeti novi dašak svježeg povjetarca svojim ambicioznim konceptom. Igrači koji su upoznati s igraćom mehanikom recentnih naslova poput Modern Warfarea 2 i Battlefield: Bad Companyja 2 s Breachom bi se trebali osjećati kao kod kuće prvenstveno zbog vrlo sličnih kontrola u igri. U stvari, Breach je kombinacija bliske borbe i užih mapa po uzoru na Modern Warfare 2 i brzog i nabrijanog gameplaya uz element destrukcije kao što je to slučaj u Bad Companyu 2.
Element destrukcije koji je implementiran u Breach napravljen je na zavidnoj razini, tako da praktički možete vidjeti svaku ciglu kako se ruši s okolne zgrade na što je Atomic Games iznimno ponosan. Destrukcija okolnih zgrada otvara vam gomilu taktičkih mogućnosti kako ofenzivnih tako i defanzivnih. Još jedan aspekt igre koji je vrlo bitan za cjelokupni gameplay je takozvani Active Cover system. Iako taj sustav nije nov i već je nemali broj puta korišten u igrama, u kombinaciji s destruktivnom okolinom daje izvrsne rezultate koje će igrači iskorištavati kako bi sebi stvorili taktičku prednost u odnosu na protivnika.
Još jedan element koji bi trebao produbiti sam osjećaj igranja je i postojanje pet različitih klasa od kojih će četiri biti odmah na raspolaganju. To su Rifleman, Sniper, Gunner i Support. Nakon što ovladate dvjema klasama otvorit će vam se i peta odnosno Recon klasa. Experience bodove s kojima ćete nadograđivati vaša oružja, gadgete i perkove koji su vrlo slični onima iz Modern Warfare 2, dobivat ćete što većim brojem killova, asistencija i naravno pobjedama u mečevima. Prilagodba vašeg lika ne staje samo na boljoj opremi i boljim skillovima, već će Breach omogućiti igračima da mijenjaju izgled svojih vojnika kupovinom raznih dodataka za odjeću i obuću.
Breach će se inicijalno predstaviti igračima s četiri mape (od kojih su tri po danu, a jedna noćna) dok će dodatne dvije biti moguće besplatno skinuti nakon što se ispune određeni kriteriji. Breach je, izgleda, pronašao dobitnu formulu i zasad sve izgleda i više nego dobro. Uz još malo poliranja i štimanja, Atomic Games bi mogao imati zlatnu koku u svojim rukama. Pomoću digitalne distribucije i uz nisku cijenu od svega petnaestak dolara, Breach ima veliku šansu da napravi nešto zaista posebno i potencijalno revolucionarno za žanr.
Igra bi se trebala pojaviti u siječnju 2011. godine i to kao downloadable igra za Xbox 360 a nedugo potom i za osobno računalo.