Autori izvrsnog Wolfenstein: Enemy Territoryja najavljuju svoju prvu samostalnu igru! Saznajte o čemu se radi
Brink je najnovije djelo londonskog developerskog teama Splash Damage koji je sigurno dobro poznat multiplayer zajednici. Radi se, naime, o kreatorima fantastičnog Wolfenstein: Enemy Territoryja koji su splashovci napravili za id Software, a Brink je njihova prva samostalna igra.
Brink je FPS koji će pokušati objediniti singleplayer i multiplayer kao što je to nedavno (neuspješno) pokušao i MAG. Radnja igre smještena je na The Ark, ploveći grad okružen beskrajnim morskim plavetnilom potopljene Zemlje. The Ark je izvorno zamišljen kao savršeni grad koji će biti pokretan iz obnovljivih izvora energije te neće onečišćavati okoliš ni na koji način. Na njemu je bilo smješteno 5.000 ljudi što je i njegov maksimalni kapacitet. No stvari su se otele kontroli i populacija je narasla na 50.000 ljudi što je The Ark dovelo na rub građanskog rata.
Kao posljedica toga, sada na The Arku postoje dvije sukobljene frakcije – Resistance i Security, a vi pripadate onoj koju odaberete. Što se tiče objedinjenja singleplayera i multiplayera, Brink je FPS s pričom koju možete igrati sami, s još sedmero ljudi u 'co-op modu' ili online gdje će moći igrati maksimalno 16 ljudi, što znači osmero po timu.
Najveća boljka ovog koncepta u već spomenutom MAG-u bila je ljudska sebičnost tj. igrači u većini slučajeva nisu bili spremni surađivati za dobrobit tima, već je svatko jurio vlastitu slavu. Iz Splash Damagea tvrde da su pronašli rješenje za taj problem, a to će biti sustav nagrađivanja onih koji će surađivati, a kažnjavati one koji će solirati i tako odmagati ekipi.
Što se tehničkog aspekta igre tiče – igra je pogonjena id Tech 4 engineom, modificiranom engineu koji je pogonio i sada već stari Doom 3 i Quake 4. No bez obzira na sve, moramo primijetiti da igra izgleda čak i bolje od Ragea koji je baziran na suvremenijem id Tech 5.
Splash Damage za igru je razvio i zanimljivi SMART (Smooth Movement Across Random Terrain) sustav kretanja. Naime, kretanje u igri inspiriano je 'parkour' disciplinom što znači da će biti nalik na ono u Mirror's Edgeu. Da bi unatoč kompleksnoj okolini i takvom kretanju omogućili jednostavan gameplay bez kompliciranih kontrola, Splash je razvio spomenuti SMART koji će omogućavati da igra predvidi što vi svojim kretanjem želite postići te onda izvesti neku složenu radnju iako vi koristite samo osnovne kontrole.
Prilično smiona odluka Splasha za koju se nadamo da će uspjeti i da neće biti problema s ovim sustavom tijekom igranja. Igrač će u igri birati jednu od četiri klase: The Operative, The Engineer, The Soldier i The Medic te između tri tjelesna tipa: heavy, medium i agile. Heavy su čvršći, mogu nositi veća i razornija oružja, ali tromi su i slabije pokretni. Agile su, s druge strane, brzi i agilni te mogu dohvatiti i mjesta koja ostali ne mogu, ali zato mogu nositi manje i slabije naoružanje.
Brink je inače najavljen za PC, PS3 i Xbox 360 i to za prvu polovicu 2011. godine. S obzirom na sve obećano i viđeno, igra ima zaista fantastičan potencijal, ali još nas više veseli to što na igri radi izvrsni Splash Damage za koji smo gotovo sigurni da neće uprskati.