Mnogim igračima nikako nije sjela transformacija vrlo popularnog serijala Castlevania iz nekadašnjeg 2D-a u 3D. Kako će prihvatiti ovaj naslov, vrijeme će pokazati
Fanovi serijala još dan danas ne mogu oprostiti producentima igre što su je odlučili prebaciti u 3D, ali kada se bolje pogleda, bio je to na neki način i logičan potez, jer 2D akcijske avanture više nikada neće imati takvu popularnost na današnjoj generaciji konzola, kao što je to bio slučaj prije pet ili šest godina. Možda ćete na njih naići skinete li neku igru za mobilni telefon ili slučajno naiđete na naslov koji se skriva negdje na PlayStation Networku ili Xbox Live servisu. U bilo kojem drugom slučaju jako teško ili nikako. Ali sve to možda ni nije toliko strašno, jer bi Castlevania: Lords of Shadow trebala biti jedna jako opaka igra. Prva 3D Castlevania koja će se pojaviti na sadašnjoj generaciji konzola imat će neke elemente prošlih nastavaka koji su sada umiksani u akcijski hack-and-slash iz trećeg lica.
Glavni lik u igri je Gabrijel, vitez drevnog bratstva, koji je krenuo na svoje putovanje da bi pronašao božju i vražju masku. Vrijeme radnje je srednji vijek, točnije jedanaesto stoljeće u kojem Van Helsing susreće Gospodara prstenova, figurativno govoreći. Mnoge igrače će možda ovaj naslov podsjetiti na igre poput God of Wara ili Dante's Inferna, prvenstveno zbog sličnog gameplaya. Pod tim mislimo na platformske zagonetke i puzzlove, ali i fiksnu kameru koja se pokazala vrlo uspješnom u nekim sličnim naslovima. Mučenje s pomicanjem kamere za vrijeme igre često zna biti vrlo frustrirajuće iskustvo kada se nalazimo u borbi s hordama neprijatelja. S druge strane, neki igrači vole imati slobodu po tom pitanju, tako da sve ovisi o kvaliteti primjene jednog ili drugog načina izvođenja. Mi smo mišljenja da fiksna kamera provjereno funkcionira u ovakvim tipovima igara, stoga nećemo ovaj potez programera iz Mercury Steama ni pohvaliti, ali ni pokuditi prije nego što se sami ne uvjerimo u njegovu kvalitetu.
Borbeni križ vaše je ubojito oružje koje će vas odmah podsjetiti na Kratosove mačeve kaosa. Borba će biti izrazito brza (čak brža i od one u God of Waru) i hektična, ali ako mislite da će se sve svoditi na što brže udaranje po kontroleru, onda se jako varate. Za usporedbu, očekujte borbu sličnijoj onoj iz Devil May Crya ili Ninja Gaidena. Nadamo se i da ćemo moći mijenjati oružja u hodu, što bi samo pridonijelo fluidnosti borbe. To govorimo zato jer će se, osim glavnim oružjem, Gabriel moći služiti i pomoćnim. Veterani Castlevanije se sjećaju da su u prošlim nastavcima pomoćna oružja dolazila u obliku noževa ili sjekira. Kakva će ona biti u Lords of Shadow, nije precizirano, ali se zna da će igrati veliku ulogu.
Osim oružja, tu su i dvije vrste magija koje će bez sumnje dati veću dubinu borbenoj mehanici. Kako u igri postoji svijetla i tamna magija, jedna od njih će pojačavati Gabrijelovu borbenu sposobnost, dok će druga omogućavati jaču i čvršću obranu. Nešto nam govori da sve magije neće biti moguće otvoriti u jednom prolazu, što znači da bi se mogla ponoviti situacija kao iz igre Dante's Inferno, u kojoj smo imali dva različita stabla po kojima smo birali magije po vlastitom nahođenju ovisno o tome koliko smo skupili orbova. Takav princip skupljanja iskustva, odnosno orbova bit će prisutan i u ovom naslovu, što je danas klasičan slučaj u akcijskim igrama tog tipa.
Castlevania: Lords of Shadow će svojim prepoznatljivim gameplayom, odličnim voice actingom i predivnom grafikom zasigurno biti jedno od mogućih ugodnih iznenađenja ove godine. A naša predviđanja bi se mogla vrlo brzo obistiniti, jer bi Castlevania trebala izaći početkom idućeg mjeseca, i to isključivo za konzole, kao što je i običaj kod takvog tipa igara.