AUDIO VIZUALNA POSLASTICA

Child of Eden

15.02.2011 u 12:51

Bionic
Reading

Želite osjetiti kako vam sva osjetila titraju i stapaju se u jedno, onda svakako ne bi smjeli propustiti najnoviji projekt Tetsuya Mizuguchia poznatog po izradi naslova kao što su Rez i Lumines

Child of Eden definitivno nije igra za svakog te bi ju najbolje mogli opisati kao igru koja će vam potaknuti sva osjetila te će igranje ovog naslova biti unikatno iskustvo koje nećete tako brzo zaboraviti. Premda će Child of Eden podržavati igranje sa standardnim kontrolama, njezina glavna osobina je  kompatibilnost odnosno podrška za Kinect i PlayStation Move. Premda je Child of Eden prvenstveno dizajniran za kontrole pokretom, imajući na umu njezinu nevjerojatnu igrivost, trebalo bi ju biti zabavno igrati ako i ne posjedujete jedan od navedenih motion kontrolera. Kakva je ovo igra i o čemu se tu radi, sigurno se pitate? E pa Child of Eden je u biti linearna pucačina iz prvog lica(ne, nije kao Call of Duty), kroz čije ćete ekstravagantno putovanje prolaziti ne skidajući pogled s ekrana. Ono na što pucate je pak potpuno drugačija priča.   

Na prvi pogled Child of Eden izgleda kao kakva psihodelija i ne bi ju baš preporučili onima koji su skloni epileptičnim napadajima ali njezin autor Mizuguchi tvrdi da igra ima puno dublje značenje od toga. Naime, futuristički zaplet koji se krije u gameplayu čini veliki dio ove igre. Radnja ide otprilike ovako. Ako probate zamisliti Eden kao svojevrsnu arhivu što bi pak odgovaralo današnjem internetu kao arhivi svog ljudskog znanja, u igrinom svijetu imate misiju rekreirati ljudsku osobnost unutar samog Edena, nazvanog Project Lumi. On pak bude prekinut zbog nepoznatog virusa koji napadne čitav sustav. Igračev cilj u ovom naslovu je očistiti sustav od virusa te povratiti arhivu kako bi se projekt mogao završiti. Znam, znam i meni zvuči dosta suludo i bez nekog prevelikog smisla pa je zato možda bolje da ovo shvatite kao sekundarnu informaciju koja nije presudan za uživanje u ovom naslovu.  

Child of Eden




Cijeli igrin koncept vrti se oko glazbe, vizualnih oblika i boja kojima je cilj držati vaša osjetila na maksimumu. Igrin soundtrack zvuči slično glazbi kakvu imate priliku čuti u noćnim klubovima te će uz njih biti prisutni i mnogi ostali zvukovi koje ćete stvarati interakcijom. Vizuali pršte od najrazličitijih boja i oblika koji izgledaju kao da su ispali iz nekakve knjige o geometriji te mogu po igrača imati hipnotizirajući učinak. Kako je ovo igra u kojoj je za cjelokupni doživljaj, audio bitan jednako koliko i video, naslov će podržavati 5.1 surround zvuk koji će vlasnicima tih sustava pružiti još kvalitetniji zvučnu kulisu.

Kako je Child of Eden ipak igra koja je prvenstveno rađena za Kinect, ne trebamo posebno naglašavati kako ga je pomoću njega najzabavnije i igrati jer u ruci ne držite nikakvu napravu već sa jednostavnim pokretima ruku kontrolirate cijelu sučelje. Zapravo bi mogli bez ikakvog pretjerivanja reći kako je Child of Eden vjerojatno prva od već postojećih igara za Kinect, zbog koje bi se tu napravicu isplatilo nabaviti. Ako niste baš sigurni u te tvrdnje pogledajte video te se uvjerite sami.  

Igra bi se trebala pojaviti za PlayStation 3 i Xbox 360 i to negdje na proljeće ove godine. 

Child of Eden gameplay