NAGRADE HUOJA

Cvetojević komunikator godine, Neimenovani izvor dobio Šipak

15.03.2014 u 12:27

Bionic
Reading

Laureati ovogodišnje 7. dodjele nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) su Grad Šibenik, ZABA, Millenium promocija, Ericsson Nikola Tesla, Festival Opatija, BASF Croatia i IDS, priopćeno je danas iz HUOJ-a

Uručena je i nagrada za prethodno objavljenog Komunikatora godine Saši Cvetojeviću te je dodijeljena posebna individualna nagrada za razvoj struke koja je ove godine pripala Snježani Bahtijari.

Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima te je ove godine u konkurenciji bilo prijavljeno čak 45 projekata.

Stručni žiri u kojem je 11 komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednikom Mariom Aunedi Medekom, ocijenio je projekte u osam kategorija, a posebne nagrade dodijeljene su i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.

„Konkurencija je iz godine u godinu sve veća i prijavljeni projekti su sve bolji. Ovogodišnji velik interes u prijavama za Grand PRix nagrade pokazuje nam kako svake godine sve više rastemo i nudimo kvalitetniju uslugu odnosa s javnošću na hrvatskom tržištu“, izjavila je Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.

Projekt Hodajući kolegij gradonačelnika Grada Šibenika bio je najbolji u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru.

Za istu nagradu u finalu su konkurirali „Grad Pula – Arena dobrih festivala“ (Manjgura i Grad Pula) te „Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku „ (Kreator(atk) za JUZPVŠKŽ).

Nagradu Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinim organizacijama odnio je projekt Lansiranje Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment (Millenium promcija) ispred „Sve za Nju, najbolju prijateljicu“ (Udruga Sve za Nju i Quadrans) i „Dani komunikacija“ (Dijalog komunikacije za HURA-u i IAB Croatia).

Najbolji u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje bio je projekt Zagrebačke banke Moj ZABA start, a nominirani su bili i „Treneri velikog srca“ (Allianz Zagreb i CiV savjetovanje) te „Kampanja odgovorne konzumacije alkohola kod maloljetnika“ (Pragma komunikacije i Grupacija proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK)

Grand PRix za internu komunikaciju dobio je projekt tvrtke Ericsson Nikola Tesla 'Sastanak svih zaposlenika' te je nadmašio „Coca Colin tjedan kretanja“ (Poslovni sustav Coca Cole u RH i Media Val) te projekt „To nisu samo riječi, to su ozbiljne stvari“ (Proximity Zagreb)

Najbolju prilagodbu globalne kampanje imao je projekt 'Lančana reakcija' tvrtke BASF Croatia. Manje bodova za pobjedu u ovoj kategoriji ovoga puta imali su projekti „Ukusan i hranjiv doručak svakog jutra“ (Nestle Adriatic i Media Val) te „D Rose Tour“ (Dijalog komunikacije za Adidas Croatia)

Po prvi puta dodijeljen je i Grand Prix za kategoriju političke komunikacije u kojoj je slavio projekt IDS-a Predizborna kampanja za župana Istarske županije na lokalnim izborima 2013. godine.

U konkurenciji za ovu nagradu bili su još i projekti „Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!“ (Manjgura za HDZ Šibenik) te „Stjepan Kožić, naš župan!“ (Manjgura i HSS Zagrebčake županije).

Pobjednik u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke je FEN (Festival Opatija), dok su drugi finalisti bili „Dubioza Kolektiv: Apsurdistan“ (Menart) i „Ultra Europe“ (Media Val i Adria MM produkcija)

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike tvrtke pobijedio je Ericsson Nikola Tesla s projektom '60. obljetnica suradnje Ericssona i Ericssona Nikole Tesle'. Drugi projekti koji su se natjecali za ovu nagradu bili su „Dukat, tvrtka prijatelj bicikala“ (Dukat) i „Zagrli život!“ (Vipnet)

Ovogodišnji Komunikator godine je Saša Cvetojević, svestrani poduzetnik i najgorljiviji zagovaratelj razvoja startup zajednice u Hrvatskoj.

Kako ističe stručni žiri, Cvetojevićev najveći doprinos leži u jasnoći i transparentnosti komunikacije te smionosti u otvaranju pitanja funkcioniranja javne administracije u stvarnim poslovnim situacijama.

HUOJ je sedmi puta dodjelio i posebnu nagradu za razvoj struke koju je ove godine dobila Snježana Bahtijari, direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti tvrtke Ericsson Nikola Tesla.

„Značenje projekata Snježaninog komunikacijskog tima, već dugi niz godina nadilazi ciljeve same kompanije za koju rade. Jedan od primjera je organizacija prošlogodišnjeg susreta Ericsson Nikole Tesle s gospodarstvenicima i predstavnicima Švedske trgovinske komore, čiji je rezultat, uz ostalo, pozitivan utjecaj na pojačani turistički interes ove zemlje za Hrvatsku od čak 7 posto. Snježana je od 2008. do 2010. bila aktivna članica Suda časti HUOJ-a te je kao predsjednica zajednice za društveno odgovorno poslovanje pri HGK-u pridonijela stvaranju poticajnog okružja za konkurentno i društveno odgovorno poslovanje hrvatskih tvrtki", ističe glavna tajnica HUOJ-a Koraljka Rak.

Inače, HUOJ je u okviru Grand Prix natječaja po prvi puta ove godine dodijelio i Šipak godine, nagradu za antikomunikaciju koja je jednoglasnom odlukom žirija pripala Neimenovanom visokom izvoru.

Nagrada Šipak godine dodjeljuje se lošim komunikacijskim praksama javnih osoba, koje su se svojim djelovanjem posebno istaknule u neprimjerenoj ili neprofesionalnoj komunikaciji koja šteti kvaliteti javnog dijaloga, navodi u priopćenju glavna tajnica HUOJ-a.