EA je danas službeno najavila novu igru FIFA koja će, prema njihovim riječima, biti – revolucionarna
Dugo ustajali, ali planetarno popularni serijal FIFA pravu malu revoluciju doživio je 2010. izdanjem kojim su igrači napokon dobili kvalitetu koju su priželjkivali doslovno godinama. Današnjom službenom objavom FIFA-e 12, EA je objavio da će ista biti 'revolucija, a ne evolucija' serijala.
Svoje tvrdnje potkrepljuju novim Player Impact Engineom: 'The Player Impact Engine procesuira odluke kontinuirano u realnom vremenu u svakom trenutku kontakta na igračevu tijelu kako bi kreirao beskonačan broj različitih i prirodnih situacija', stoji u izvješću EA.
Osim u kontaktu igrača s loptom i između dvojice igrača, spomenuti engine zadužen je i za ozljede, tako da će izračunavati silu udara te njegov utjecaj na tijelo obojice igrača.
Ipak, prilično je neobična i u najmanju ruku razočaravajuća informacija da će se Player Impact Engine koristiti samo u verzijama za Xbox 360 i PS3, pojavit će se i na platformama PC, Wii, PS2, 3DS i PSP.
Čini se da će se ponoviti situacija već spomenute FIFA-e 2010 kada je igra bila izvrsna na konzolama, no ne i na PC-u. Sve blagodati u kojima su tada konzolaši uživali PC igrači su mogli isprobati tek u FIFA-i 2011.
EA planira i na inoviranju Career moda na način da će isti dočaravati 'realne nogometne priče', a tekme bi sada još više trebale sličiti pravim prijenosima utakmica. Radi se i na poboljšanju osvjetljenja i prikaza publike.
Što se coopa tiče, na PlayStationu 3 će istovremeno utakmicu moći igrati do sedmero igrača, a na Xboxu 360 tek četiri. U online mečevima moći će sudjelovati istovremeno 22 igrača.