Praćenje zastupljenosti sadržaja na dva slučajno odabrana hrvatska portala pokazalo je da se među zastupljenim sadržajima ističu politika i crna kronika, dok su na oba portala najmanje zastupljeni sadržaji kultura i znanost i obrazovanje, pokazalo je istraživanje koje je u ožujku i travnju provela Gfk Hrvatska.
Na jednom od dvaju praćenih portala najzastupljeniji su crna kronika, sport i politika a na drugom politika, crna kronika i gospodarstvo i ekonomija.
Praćenje je pokazalo da su na dva portala najčešće birani sadržaji show business, zabava, lifestyle i crna kronika a najmanje kultura znanost i obrazovanje.
Gfk je tijekom ožujka na uzorku od 1000 ispitanika proveo i ispitivanje javnog mnijenja o percepciji zastupljenih sadržaja koje je pokazalo neslaganje u stvarnoj i željenoj zastupljenosti sadržaja u izabranim medijima.
Istraživanje je pokazalo da se čitateljima najmanje sviđaju sadržaji politika i crna kronika, koji su najzastupljeniji, dok im se sviđaju sport, show business i zabava.
U sviđanju pojedinih sadržaja u medijima postoji razlika po spolu. Muškarci izjavljuju da najviše vole sport a žene show business, zabavu i kulturu. No, muškarci i žene složni su u onome što ne vole, a to su politika i crna kronika.
I jedno ispitivanje provedeno u svibnju pokazalo je da hrvatski mediji generalno ipak nedovoljno osluškuju želje i zanimanja svojih "potrošača", zaključuju u Gfk-u.
Građani su tada iskazali potrebu da u medijima nađu više raznovrsnih sadržaja, poput zdravlja i zdravog života, prirodnih ljepota naše zemlje, života u Hrvatskoj, zaštite okoliša, klimatskih promjena i njihovog utjecaja na svakodnevan život, dok se informacije iz političkog života u Hrvatskoj i svijetu nalaze negdje na kraju liste poželjnih sadržaja.