predizborna kampanja

Grmoja: Most ne žica glasove nego nudi konkretan program

06.04.2024 u 17:31

Bionic
Reading

Mostov kandidat za premijera Nikola Grmoja poručio je u subotu kako Most, 'u ovoj kampanji u kojoj prevladavaju uvrede i ne govori se o programima, ne žica glasove i jedini nudi nešto konkretno'

"Prvi smo predstavili program koji predviđa rast plaća kroz smanjenje poreza na dohodak, rast mirovina kroz ukidanje poreza na mirovine i usklađivanje s inflacijom, a jedini je Most predstavio demografsku strategiju obnove Hrvatske koja predviđa snažne mjere poput uvođenja jedinstvenog dječjeg doplatka, prodaje državnih nekretnina kako bi se riješilo stambeno pitanje mladih obitelji, šestosatno radno vrijeme za majke do navršene 10. godine najmlađeg djeteta", rekao je na konferenciji za novinare. Most, tvrdi Grmoja, 'ne žica građane da mu daju glas, nego zaista govori što će učiniti za njih'.

"Snažno se Most od početka obračunavao s korupcijom, jedini smo protekle četiri godine razotkrivali afere Plenkovićeve Vlade, ali to nije jedini naš forte. Mi na ove izbore izlazimo s konkretnim programom koji će pomoći i našim radnicima i umirovljenicima, obiteljima, posebno onima koji su otvoreni životu i većem broju djece. Dakle oni su nam u fokusu kroz naš demografski program. Upozoravali smo i na opasnost od uvođenja eura u situaciji inflacije“, naveo je Mostov premijerski kandidat Grmoja.

Nikola Grmoja na Cvjetnom trgu
  • Nikola Grmoja na Cvjetnom trgu
  • Nikola Grmoja na Cvjetnom trgu
  • Nikola Grmoja na Cvjetnom trgu
Nikola Grmoja na Cvjetnom trgu Izvor: Pixsell / Autor: Marko Jurić